زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۸
» بانک و بیمه » امضای تفاهم‌نامه مشترک بین بانک مسکن و شرکت صنایع ملی مس ایران
تاریخ انتشار : 2024/03/03 - 15:32
 کد خبر: 167321
 10 بازدید

امضای تفاهم‌نامه مشترک بین بانک مسکن و شرکت صنایع ملی مس ایران

مدیران عامل بانک مسکن و شرکت صنایع ملی مس ایران با هدف استفاده حداکثری از ظرفیت ها و توانمندی‌های یکدیگر، تفاهم‌نامه همکاری مشترک ۵ ساله امضا کردند.

امضای تفاهم‌نامه مشترک بین بانک مسکن و شرکت صنایع ملی مس ایران

به گزارش تدبیر تازه نیوز به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن -هیبنا ، دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن پس از امضای این تفاهم‌نامه گفت: با توسعه زیرساخت‌های اعتباری و استفاده از تمامی ظرفیت‌های در اختیار بانک مسکن، امروز این آمادگی وجود دارد تا با توانی مضاعف از فعالیت‌های بخش‌های مختلف اقتصادی کشور به ویژه در حوزه ارزی حمایت کنیم و این ظرفیت‌های ارزشمند را هم جهت با شعار سال در خدمت فعالان اقتصادی و شرکت‌های بزرگ قرار دهیم.
دکتر حسینی افزود: حجم فعالیت‌ها و پروژه‌های شرکت ملی صنایع مس، قابل توجه است و انجام این مهم جز با وجود یک تیم کارآمد، منسجم و حرفه‌ای میسر نیست. بی شک، این حجم از فعالیت‌ها حاکی از توانمندی بالای شرکت ملی صنایع مس در زمینه‌های مختلف است.
وی همچنین با ارائه گزارشی از جدیدترین برنامه‌های اجرایی بانک مسکن افزود: به لطف حضرت حق و به پشتوانه تلاش و همت تک‌تک همکاران ارزشمند خود، شاهد سرعت بی‌نظیر بانک مسکن در طی کردن مسیر رشد و توسعه هستیم.
وی گفت: در واقع بانک‌ها به عنوان واسطه‌گران مالی، پول خرد مردم جامعه را به سمت اقتصاد مولد در کشور هدایت می‌کنند و آن را در اختیار فعالان واقعی اقتصادی قرار می‌دهند. بانک مسکن نیز از این قاعده مستثنی نیست و همواره در این زمینه پیشرو بوده است. علاوه بر این، بانک مسکن دارای شرکت‌های زیر مجموعه فعال در حوزه ساخت مسکن است که ضمن توجه جدی به اجرای پروژه‌های متعدد ساخت و ساز و مسکن سازی، با ورود به شهرسازی، در سطح تمدن‌سازی هم مطرح شده است.
امیر خرمی‌شاد مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس نیز در مراسم امضای این تفاهم‌نامه ابراز امیدواری کرد که همکاری‌های مشترک بانک مسکن با شرکت ملی مس برای مردم منفعت و برکت داشته باشد.
وی ادامه داد: شرکت ملی صنایع مس ایران مصمم به اجرای پروژه‌های بزرگ در زمان‌بندی خاص خود است و برای این مهم به همراهی سیستم بانکی کشور نیازمند است.
خرمی شاد تصریح‌ کرد: با برگزاری جلسات کارشناسی متعدد با مجموعه بانک مسکن به عنوان بزرگ‌ترین بانک تخصصی کشور، امروز تفاهمنامه ۵ ساله‌ای را با این بانک به امضا می‌رسانیم.
وی خبر داد که حجم پروژه‌های شرکت ملی مس تا پایان برنامه هفتم، ۱۲ میلیارد دلار است و گفت: نیاز ارزی مجموعه شرکت قابل توجه است و از همین باب، ان‌شاءا… منافعی که عاید کشور و شرکت می‌شود نیز بسیار ارزشمند خواهد بود.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : بانک و بیمه
ارسال دیدگاه