زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۸
» اجتماعی » نصب ۱۰۰۰ سازه تبلیغاتی انتخابات در سطح پایتخت/ کمپین «انتخاب درست» بر روی عرشه‌ پل‌های تهران
تاریخ انتشار : 2024/02/23 - 16:09
 کد خبر: 167047
 51 بازدید

سخنگوی شهرداری تهران اعلام کرد

نصب ۱۰۰۰ سازه تبلیغاتی انتخابات در سطح پایتخت/ کمپین «انتخاب درست» بر روی عرشه‌ پل‌های تهران

سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به تلاش‌های سازمان زیباسازی شهرداری تهران برای فضاسازی مناسب در آستانه انتخابات، گفت: نصب ۱۰۰۰ سازه تبلیغاتی در نقاط مختلف پایتخت و نصب کمپین «انتخاب درست» بر روی عرشه‌های پل‌ها و مکان‌های پر رفت‌وآمد تهران، از جمله اقدامات شهرداری تهران برای انتخابات پیش رو بوده است.

نصب ۱۰۰۰ سازه تبلیغاتی انتخابات در سطح پایتخت/ کمپین «انتخاب درست» بر روی عرشه‌ پل‌های تهران

عبدالمطهر محمدخانی در گفت‌وگو ایسنا، درباره جزییات اقدامات شهرداری تهران برای ارتقای مشارکت در انتخابات یازدهم اسفند، اظهار کرد: مهم‌ترین برنامه مدیریت شهری تزریق روحیه نشاط و تشویق شهروندان برای مشارکت سیاسی است.

نصب ۱۰۰۰ سازه تبلیغاتی در نقاط مختلف پایتخت

درخواست شهرداری از نامزدهای انتخابات مجلس درباره تبلیغات انتخاباتی 

سخنگوی شهرداری تهران به تلاش‌های سازمان زیباسازی شهرداری تهران برای فضاسازی مناسب در آستانه انتخابات اشاره و اضافه کرد: در نخستین ساعات تبلیغات انتخاباتی در بامداد روز پنجشنبه (۳ اسفندماه ۱۴۰۲) بیش از ۱۰۰۰ سازه تبلیغاتی در نقاط مختلف شهر برای الصاق تبلیغات کاغذی نامزدها نصب شد و از گروه‌های سیاسی انتظار می‌رود تبلیغات انتخاباتی خود را تنها در محل‌های مربوطه نصب و از الصاق آنها به دیواره‌های شهر خودداری کنند.

کمپین «انتخاب درست» بر روی عرشه‌های پل‌ها و مکان‌های پر رفت‌وآمد تهران 

محمدخانی با یادآوری اکران بیلبوردهای ترویجی-سیاسی در سطح شهر، ادامه داد: به همت سازمان زیباسازی کمپین «انتخاب درست» در عرشه‌های پل‌ها و مکان‌های پر رفت‌وآمد شهر از چند روز گذشته نصب شده است. همچنین تبلیغات «برای ایران رأی می‌دهم» نیز از روز چهارشنبه گذشته اکران شده و در نقاط پُر تردد شهر سازه‌های تبلیغاتی به شکل صندوق رأی نصب شده است.

آمادگی فرهنگسراها و خانه‌های محلات برای میزبانی از همایش‌های ترویجی و سیاسی

وی در ادامه با اعلام آمادگی فرهنگسراها و خانه‌های محلات برای میزبانی از همایش‌های ترویجی و سیاسی در انتخابات پس رو، تصریح کرد: شخص شهردار، رئیس و اعضای شورای شهر تهران و دیگر مدیران شهرداری تمام تلاش خود را برای تشویق مردم برای حضور پای صندوق های رأی از طریق سرکشی به محلات و مساجد و حضور در برنامه های تلویزیونی انجام خواهند داد.

سخنگوی شهرداری تهران فعالیت‌های تبینی، ترویجی روزنامه همشهری را در راستای ارتقای مشارکت سیاسی ارزیابی و گفت: این روزنامه نیز بعنوان یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های رسانه‌ای شهرداری تهران در روزهای گذشته با راه‌اندازی کمپین «رأی دادیم، چی شد؟» محاسن و دستاوردهای مشارکت آحاد شهروندان در انتخابات را مورد بررسی قرار داده است.

برگزاری مجموعه مراسم‌های جشن تکلیف سیاسی ویژه رأی‌اولی‌ها در تهران 

محمدخانی همچنین به برگزاری مجموعه مراسم‌های جشن تکلیف سیاسی ویژه رأی‌اولی‌ها در مناطق مختلف شهر اشاره کرد و افزود: مدیریت شهری در کنار دیگر ظرفیت‌های مردمی از برگزاری چنین برنامه‌هایی برای ارتقای روحیه سیاسی جوان‌ترها حمایت خواهد کرد و برنامه‌های ترویجی و تبیینی متعددی در یک هفته آینده برای تشویق شهروندان به حضور پای صندوق های رأی برگزار می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد که با مشارکت حداکثری شهروندان و حضور آنها پای صندوق‌های رأی، یازدهم اسفندماه نیز برگ زرین دیگری در تاریخ معاصر ایران رقم بخورد.

سخنگوی شهرداری تهران در خاتمه با بیان اینکه جانبداری از حزب یا گروه سیاسی خط قرمز ماست، تأکید کرد: با هرگونه سواستفاده از امکانات بیت‌المال یا ظرفیت‌های شهرداری له یا علیه هر جناحی به‌شدت برخورد و مدیران مربوطه عزل خواهند شد. با این وجود شهرداری تهران تمام تلاش خود را برای ارتقای مشارکت انجام خواهد داد.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه