زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۸
» تله تایپ » تلگرام متحول شد/ قابلیت‌های کاربردی بروزرسانی جدید
تاریخ انتشار : 2024/02/01 - 13:08
 کد خبر: 166243
 463 بازدید

تلگرام متحول شد/ قابلیت‌های کاربردی بروزرسانی جدید

در بروزرسانی جدید تلگرام ویژگی‌های جدیدی چون پیام یکبار مصرف صوتی و تصویری که پس از شنیده یا دیده شدن پاک می‌شوند، به این پیام‌رسان افزوده شده است.

تلگرام متحول شد/ قابلیت‌های کاربردی بروزرسانی جدید
به گزارش خبرآنلاین، بروزرسانی جدید پیام‌رسان تلگرام ویژگی‌های زیادی را به این پیام‌رسان می‌آورد. یکی از این ویژگی‌های امکان ارسال پیام صوتی یا تصویری یک بار مصرف است.
این پیام پس از خوانده شدن پاک می‌شود و برای فرستنده می‌تواند زمان دقیق دیده یا شنیده‌ شدن پیام را مشاهده کند.

تبدیل کردن پوشه «Saved Messages» به یک ابزار قدرتمند برای ذخیره‌سازی

تا پیش از این پوشه «Saved Messages» به عنوان مکانی برای یادداشت، یادآورها و ذخیره پیام‌ها، چت‌ها و دیگر چیزها مورد استفاده قرار می‌گرفت. در بروزرسانی جدید تلگرام امکانات فراوانی برای دسته‌بندی و استفاده بهینه از این پوشه در پیام‌رسان فراهم شده است.
حالا می‌توان در «Saved Messages» پیام‌هایی که از اشخاص یا گروه‌ها و کانال‌ها ذخیره کرده‌ایم را دسته‌بندی کرد و حتی پوشه‌ها را پین کرد تا در بالای فهرست دسترسی بهتری داشته باشند.
برای سازماندهی بهتر تلگرام حتی قابلیت‌ تگ‌گذاری پیام‌ها را فراهم کرده است تا بتوان در میان انبوهی از پیام‌های ذخیره شده به راحتی پیام مورد نظر را جستجو و پیدا کرد.
قابلیت توقف و ادامه ضبط پیام صوتی یا ویدئویی، دیدن زمان دقیق خوانده شدن پیام در پیام‌های خصوصی و بیشتر شدن سرعت لود ویدئوهای استوری شده برخی دیگر از قابلیت‌های اضافه شده به تلگرام هستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.


دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , فناوری
ارسال دیدگاه