زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۸
» اسلایدر اصلی » سید حسن خمینی: 3 آمریکایی کشته شدند، دنیا باید به عزا بنشیند!
تاریخ انتشار : 2024/01/31 - 12:55
 کد خبر: 166230
 462 بازدید

سید حسن خمینی: 3 آمریکایی کشته شدند، دنیا باید به عزا بنشیند!

تولیت حرم امام خمینی(ره)، گفت: سه نفر آمریکایی کشته شدند، که البته کشته شدن هیچکسی در دنیا مطلوب هیچکسی نیست، اما دنیا باید به عزا بنشیند! ۲۶ هزار نفر جلوی چشم دنیا پاره پاره شدند، بقیه سکوت می کنند و این روزگار ماست!

سید حسن خمینی: 3 آمریکایی کشته شدند، دنیا باید به عزا بنشیند!
 واکنش سید حسن خمینی به کشته شدن سه سرباز آمریکایی در اردن

به گزارش ایلنا به نقل از جماران، حجت الاسلام سیدحسن خمینی امروز در مراسم تجدید میثاق دولت‌ با آرمان‌های امام خمینی(س) گفت:  همه داستان همین است؛ ایمان و درد مردم و فقر داشتن، از کنار یک دردمند به سادگی عبور نکردن؛ این را باید به یک فرهنگ تبدیل کنیم.

وی ادامه داد: وای به حال کسی که ظلم کند؛ امروز نماد ظلم در جامعه ما رژیم منحوس صهیونیستی است. واقعا ملاک انسانیت در جهان تبدیل شده به اینکه نسبت به این رژیم و این غده سرطان چگونه موضع می‌گیرند.

تولیت حرم امام خمینی(ره) ابراز داشت: سه نفر آمریکایی کشته شدند، که البته کشته شدن هیچکسی در دنیا مطلوب هیچکسی نیست، اما دنیا باید به عزا بنشیند! ۲۶ هزار نفر جلوی چشم دنیا پاره پاره شدند، بقیه سکوت می کنند و این روزگار ماست!

وی افزود: البته دوستان واقفند هر مسئله ای که بخواهد داستان رژیم صهیونیستی را به حاشیه ببرد و یک مسئله دیگری را جانشین توجه به غزه کند یک انحراف است. هیچ چیزی در ذهن جامعه جهانی نباید بتواند جای این جنایت عجیب، این نسل کشی (که ان شاء الله در دادگاه بین المللی ثابت شود) را بگیرد.

خمینی خاطرنشان کرد: اصل انقلاب برای تقابل با ستم رژیم ستم شاهی بوده است. حقوق را پاس نمی داشتند. نه ایمان به خدا داشتند و نه از عدالت بهره ای بردند.


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.


دسته بندی : اسلایدر اصلی , انتخاب سردبیر , تله تایپ , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه