زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۸
» اجتماعی » حمایت ۲ وزارتخانه‌ نفت و صمت از رانندگان تاکسی‌ برقی/ تاکسی‌ اینترنتی زیرنظر تاکسیرانی قرارگیرد
تاریخ انتشار : 2024/01/28 - 11:03
 کد خبر: 166060
 40 بازدید

رییس شورای شهر تهران اعلام کرد

حمایت ۲ وزارتخانه‌ نفت و صمت از رانندگان تاکسی‌ برقی/ تاکسی‌ اینترنتی زیرنظر تاکسیرانی قرارگیرد

رییس شورای شهر تهران بر لزوم قرارگیری تاکسی‌های اینترنتی زیر نظر تاکسیرانی تهران تأکید کرد.

حمایت ۲ وزارتخانه‌ نفت و صمت از رانندگان تاکسی‌ برقی/ تاکسی‌ اینترنتی زیرنظر تاکسیرانی قرارگیرد

به گزارش ایسنا، مهدی چمران در حاشیه دویست و یازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: سقف بودجه مشخص شده و در صحن اعلام خواهد شد. دلیل عمده سفر شهردار تهران به چین تبدیل تفاهم نامه خرید اتوبوس‌ها به قرارداد است و تفاهم‌نامه‌ها در خصوص مسکن نیز دنبال خواهد شد.

وی افزود: وزارت صمت تاکسی‌های برقی را وارد کرده و در اختیار قرار می‌دهد. با توجه به اینکه قیمت این تاکسی‌ها بالاتر از خودروهای معمولی است، وزارت‌خانه‌های نفت و صمت حمایت‌هایی از رانندگان خواهند داشت. البته رانندگان سهام یک شرکت که در این خصوص تعیین شده، خریداری و به این شکل فعالیت خواهند کرد.تبدیل تفاهم نامه خرید اتوبوس‌ها به قراردا

رییس شورای شهر تهران تأکید کرد: تمام این تاکسی‌ها زیر نظر سازمان تاکسیرانی خواهند بود؛ ما معتقدیم حتی تاکسی‌های اینترنتی نیز زیر نظر تاکسیرانی قرار بگیرند.

به گفته رئیس شورای شهر تهران، تعدادی راننده از شهرستانها وارد شهر می شوند و در شرکت‌های تاکسی اینترنتی کار می کنند و ترافیک را افزایش می‌دهند که باید این رانندگان مشخص شوند.

وی ادامه داد: بیلبوردهای نمایشگاه خودرو در شهر آفتاب از امروز در سطح شهر نصب خواهد شد و بازدید از این نمایشگاه از روز دهم بهمن ماه آغاز می‌شود.

چمران با اعلام اینکه تذکرات اعضا به شهردار ارسال می‌شود و به صورت مکتوب پاسخ می‌دهد و قرار نیست در صحن برای پاسخ به تذکرات حاضر شوند، خاطرنشان کرد: ما مکرر از دبیرخانه پاسخ تذکرات اعضا را پیگیری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تعدادی اتوبوس از بندرعباس وارد تهران خواهد شد، افزود: واردات انبوه اتوبوس‌ها پس از خرید از چین انجام خواهد شد.

چمران با تأکید بر اینکه وظیفه عضو شورا تذکر است، ادامه داد: اگر قرار باشد جواب دهند باید مکتوب پاسخ داده شود. اینکه روند بچه دبستانی دنبال شود به صلاح نیست.


برچسب ها : , , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه