زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۹
» اجتماعی » استمداد از رییس‌جمهور درباره ساختمان‌های ناایمن/ ناایمن بودن «ساختمان‌های امدادی» پذیرفتنی نیست
تاریخ انتشار : 2024/01/26 - 15:59
 کد خبر: 165944
 27 بازدید

استمداد از رییس‌جمهور درباره ساختمان‌های ناایمن/ ناایمن بودن «ساختمان‌های امدادی» پذیرفتنی نیست

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران ضمن تشکر از تلاش آتش‌نشانان در حادثه آتش‌سوزی بیمارستان گاندی خواستار دستور عاجل رئیس‌جمهور مبنی بر ایمن‌سازی ساختمان‌های ناایمن و پرخطر شد.

استمداد از رییس‌جمهور درباره ساختمان‌های ناایمن/ ناایمن بودن «ساختمان‌های امدادی» پذیرفتنی نیست

به گزارش ایسنا، مهدی پیرهادی با صدور پیامی از تلاش آتش‌نشانان برای اطفاء حریق و نجات جان شهروندان در حادثه آتش‌سوزی بیمارستان گاندی تقدیر کرد و همچنین خواستار دستور عاجل رئیس‌جمهور مبنی بر ایمن‌سازی ساختمان‌های ناایمن و پرخطر شد.

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، در این پیام آمده است: در شرایطی که حادثه تلخ آتش‌سوزی بیمارستان گاندی، جان ده‌ها شهروند تهرانی را به خطر انداخته بود بار دیگر شیرمردان دلیر آتش‌نشان شهرمان، شجاعت و غیرت را در خطرگاه شعله و آتش معنا کردند.

بدینوسیله مراتب سپاس و قدردانی خود را از همه عزیزانی که در سازمان‌های امدادی و خدمت‌رسان، به‌ویژه همکاران خدوم، شجاع و ایثارگرمان در سازمان آتش‌نشانی اعلام می‌دارم و از اینکه با سرعت عمل و تلاش بی‌وقفه خود جلوی یک فاجعه بزرگ را گرفتند تشکر می‌کنم.

امیدوارم اخطارهای چندباره سازمان آتش‌نشانی مبنی بر ایمن‌سازی ساختمانهای ناایمن جدی گرفته شود و دستگاه‌های مسئول در خصوص اخطارهای سازمان آتش‌نشانی، اقدام سریع، قاطع و قانونی خود را صورت دهند تا پس از این شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

ساختمان این بیمارستان در رسته ساختمان‌های پرخطر بوده و پنج‌بار اخطار دریافت کرده است؛ سه‌بار در کمیته رفع خطر منطقه طرح موضوع ناایمنی بیمارستان در دستور بوده و دستورالعمل ایمنی به مالکین ابلاغ شده است اما متأسفانه موضوع با پیگیری مناسب روبه‌رو ‌نشده است.

در صدر توجهات باید ساختمان‌های امدادی، خدمت‌رسان و دولتی، ایمن‌سازی شوند و وجود ساختمان ناایمن در این مجموعه‌ها به‌هبچ‌وجه قابل قبول نیست. در این راستا از رئیس محترم جمهور و وزیر محترم کشور می‌خواهم دستور رسیدگی عاجل صادر فرمایند.»


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه