زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۸
» اجتماعی » جمع‌آوری ۱۵میلیارد تومان برای آزادی زنان زندانی/ طنین مرگ بر آمریکا و اسرائیل در صحن شورای شهر
تاریخ انتشار : 2024/01/07 - 11:14
 کد خبر: 165149
 49 بازدید

سخنگوی شورای شهر تهران عنوان کرد

جمع‌آوری ۱۵میلیارد تومان برای آزادی زنان زندانی/ طنین مرگ بر آمریکا و اسرائیل در صحن شورای شهر

سخنگوی شورای شهر تهران گفت:حاج قاسم در برابر داعش ایستاد و بزرگترین لطمه را به این گروهک تروریستی  وارد کرد و بساط داعش را در منطقه غرب آسیا جمع کرد.

جمع‌آوری ۱۵میلیارد تومان برای آزادی زنان زندانی/ طنین مرگ بر آمریکا و اسرائیل در صحن شورای شهر

به گزارش ایسنا، علیرضا نادعلی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران ضمن تسلیت حادثه تروریستی هفته گذشته، گفت: آنچه که رسانه های صهیونیستی سعی کردند در دنیا نشان دهند و آمریکا سعی کرد انجام دهد این بود که چهره حاج قاسم و دیگر چهره های مقاومت را به عنوان تروریست معرفی کنند، بعد از چهار سال که گذشته است وقتی داعش در سالگرد چهارم شهادت حاج قاسم سلیمانی کسانی که به نام و راه ایشان اعتقاد دارند به شهادت می‌رساند، نشان می دهد که آیا ما تروریسم و یا ضد تروریسم بودیم؟ حاج قاسم در برابر داعش ایستاد و بزرگترین لطمه را به این گروهک تروریستی وارد کرد و بساط داعش را در منطقه غرب آسیا جمع کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: دشمنان انتقام های کور می‌گیرند و مهمتر از اینکه دنیا باید بداند این است که داعش دست ساخته آمریکا و اسرائیل بوده است و وقتی می گوییم حادثه کرمان به دست داعش انجام شده به این معناست که آمریکا و اسرائیل پشت صحنه آنها هستند و در خواست می‌کنم مرگ بر آمریکا و اسراییل را با صدای بلند در صحن شورای اسلامی شهر تهران بیان کنیم که پس از این درخواست اعضای شورای شهر تهران با صدای بلند فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل را سر دادند.

جمع‌آوری ۱۵میلیارد تومان برای آزادی زنان زندانی 

وی در ادامه با پخش کلیپی از کمک های مردمی به آزادی زنان زندانی،  با تأکید بر اینکه شهرداری منطقه پنج تهران به مناسبت پاسداشت مقام زن برای آزادی زنان زندانی جرائم غیرعمد پنج میلیارد تومان را با همکاری شورای اسلامی شهر تهران اختصاص داد، خاطرنشان کرد: اتفاق بسیار خجسته ای رخ داده است و مبلغ ۱۰ میلیارد تومان نیز توسط مردم جمع آوری شد که اتفاق بسیار خوبی است.


برچسب ها : , , , , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه