زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۸
» بانک و بیمه » تامین مالی ساخت بیش از ۳۱۳ هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی
تاریخ انتشار : 2024/01/01 - 13:51
 کد خبر: 164914
 30 بازدید

مدیرعامل بانک مسکن خبر داد:

تامین مالی ساخت بیش از ۳۱۳ هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی

قرارداد احداث بیش از 313 هزار و677 واحد مسکونی در قالب 48هزار و 249 پروژه از ابتدای طرح نهضت ملی تا ششم دی ماه سال جاری، در بانک مسکن منعقد شده است.

تامین مالی ساخت بیش از ۳۱۳ هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی

به گزارش نقش اقتصاد به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن ؛ دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن با بیان این مطلب گفت: تاکنون بانک مسکن مبلغ 701 هزار و 764 میلیارد ریال تسهیلات برای ساخت 298 هزار و 956 واحد مسکونی پرداخت کرده که 37 درصد آن مربوط به خودمالکان است.

دکترحسینی این اقدام بانک مسکن را در راستای اجرای سیاست های دولت درخصوص توسعه بخش مسکن و کمک به حل مشکل اقشارمختلف جامعه برشمرد و گفت:تا ششم دی ماه سال جاری تعداد 79 هزار و 307 پروژه برای دریافت تسهیلات طرح نهضت ملی به بانک معرفی شده اند که 85 درصد آن سهم خود مالکان است.

مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به روند مطلوب پیشرفت طرح نهضت ملی در استان ها یادآور شد: علاوه بر تهران، استان های اصفهان، کرمان، خراسان جنوبی، آذربایجان شرقی،اردبیل و فارس تامین مالی ساخت بیشترین تعداد پروژه ها را دارند به طوری که بانک مسکن در هرکدام از این استان ها برای ساخت بیش از دو هزار و 600 پروژه قرارداد امضا کرده است.

دکتر حسینی با اشاره به توجه ویژه بر مشارکت و ایفای تعهدات خود در طرح نهضت ملی ابراز امیدواری کرد با تقویت منابع بانک و مشارکت بیشتر انبوه سازان و شرکت های مرتبط در حوزه مسکن بتوان به عنوان حامی دولت به رونق و توسعه بخش مسکن موفق تر از قبل عمل کرد.


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : بانک و بیمه , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه