زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۹
» اجتماعی » اهمیت آموزش به عنوان ضلع سوم مثلث ترافیک برای مدیریت شهری پایتخت
تاریخ انتشار : 2023/12/23 - 12:24
 کد خبر: 164590
 44 بازدید

مدیرکل حمل و نقل عمومی شهرداری تهران عنوان کرد

اهمیت آموزش به عنوان ضلع سوم مثلث ترافیک برای مدیریت شهری پایتخت

مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران با تأکید بر اهمیت و ضرورت استمرار آموزش و بازآموزی مسئولان و کارشناسان ترافیک، گفت: آموزش، یک فرآیند مستمر است و از این‌ رو، فعالان حوزه حمل و نقل و ترافیک باید به طور پیوسته و مستمر در جریان این فرایند قرار بگیرند.

اهمیت آموزش به عنوان ضلع سوم مثلث ترافیک برای مدیریت شهری پایتخت

به گزارش ایسنا، کارگاه تخصصی «یکپارچگی حمل و نقل همزمان با هفته حمل و نقل به میزبانی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک و با حضور جمعی از مدیران و متخصصان ترافیک برگزار شد.  

مهدی گلشنی مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به ابتکار عمل همکاران این اداره کل برای برگزاری این کارگاه‌ها، اعلام کرد: از اوایل سال جاری، کارگاه‌های تخصصی آموزش و بازآموزی به صورت ویژه برای معاونان و مدیران حمل و نقل و ترافیک و مدیران تاکسیرانی و اتوبوسرانی در مناطق مختلف در حال برگزاری است.

برپایی کارگاه‌های آموزش و بازآموزی در هر ۲۲ منطقه تهران

مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به اینکه در این کارگاه‌ها از مدرسان و متخصصان مجرب بهره جسته‌ایم، اظهار کرد: شرکت‌کنندگان در این نشست‌های تخصصی با آخرین روش‌ها و دست‌آوردهای علمی و فنی در حوزه زیرساخت‌های حمل و نقلی، آشنا شده و به طرح ایده‌ها و نظرات خود می‌پردازند.

گلشنی با بیان اینکه اگر مهندسی ترافیک و اعمال قوانین و مقررات ترافیکی را دو ضلع مثلث مدیریت ترافیک شهری بدانیم، آموزش، ضلع سوم آن است، تصریح کرد: اقدام شایسته معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه یک در قدردانی از رانندگان منتخب اتوبوس و تاکسی آن منطقه، جای تقدیر دارد.

وی با اعلام اینکه کارگاه‌های آموزش و بازآموزی در هر ۲۲ منطقه تهران به صورت نوبتی در حال برگزاری است، خاطرنشان کرد: مقرر شد تا در پایان هر نشست از رانندگان منتخب خودروهای سرویس شهر و اتوبوس و تاکسی منطقه‌ای که دوره در آن برگزار می‌شود، قدردانی به عمل آید.

تقدیر از رانندگان منتخب حمل و نقل عمومی در منطقه یک

این کارگاه آموزشی به میزبانی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک و در محل فرهنگسرای امام خمینی (ره) تشکیل شد و از جمله اهداف تشکیل این دوره و دوره‌های مشابه در سایر مناطق، طرح مباحث متنوع علمی در حوزه حمل و نقل و ترافیک، اصول و قواعد یکپارچگی در حمل و نقل عمومی، حفظ و توسعه زیرساخت‌های ترافیک شهری، جایگاه و هویت بصری ایستگاه‌های حمل و نقل، ارتقای تاب‌آوری سامانه‌های حمل و نقلی، افزایش آگاهی‌ها و توانایی‌های کارفرمایان و دستگاه نظارت در حوزه حمل و نقل شهری و در نهایت، انتقال تجارب و تغییر نوع نگرش شرکت‌کنندگان نسبت به مباحث و موضوعات حمل و نقلی، اعلام شده است.

بر اساس روابط عمومی و امور بین الملل معاونت حمل و نقل و تر افیک شهرداری تهران، در پایان این نشست به مناسبت هفته حمل و نقل، معاونان و مدیران منتخب حمل و نقل عمومی مناطق و همچنین، رانندگان اتوبوس و تاکسی و خودروسرویس شهر که در محدوده منطقه یک فعالیت می‌کنند، با اهدای لوح سپاس، مورد قدردانی قرار گرفتند.


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه