زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۸
» بانک و بیمه » قدردان زحمات کارکنان توان‌یاب هستیم
تاریخ انتشار : 2023/12/04 - 11:49
 کد خبر: 163960
 39 بازدید

مدیرعامل بانک مسکن در روز جهانی معلولان:

قدردان زحمات کارکنان توان‌یاب هستیم

مدیرعامل بانک مسکن در روز جهانی معلولان با تعدادی از کارکنان توان‌یاب بانک دیدار و گفتگو کرد و از نزدیک […]

قدردان زحمات کارکنان توان‌یاب هستیم

مدیرعامل بانک مسکن در روز جهانی معلولان با تعدادی از کارکنان توان‌یاب بانک دیدار و گفتگو کرد و از نزدیک در جریان مسائل، دغدغه‌ها و پیشنهادهای آنها قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا؛ دکتر سیدعباس حسینی ضمن تبریک این روز، فرصت دیدار با همکاران و آشنایی با شرایط خاص کاری، توانمندی‌ها و مشکلات آن‌‌ها را مغتنم شمرد.

وی پس از شنیدن سخنان و چالش‌های همکاران توان‌یاب گفت: از اینکه در این فرصت از نظرات، پیشنهادها و توصیه‌های شما همکاران فرهیخته و با انگیزه بهره‌مند می‌شوم خرسندم؛ چرا که نظرات دلسوزانه تمامی همکاران با دانش و با تجربه می‌تواند یاری‌گر مدیران در ادامه مسیر و تصمیم‌گیری‌ها باشد.

مدیرعامل بانک ضمن پاسخ به مشکلات و مسائل آن‌ها گفت: شما همچون سایر همکاران سرمایه انسانی این بانک هستید و تلاش می‌کنیم با نگاه حداکثری به تفسیر قانون با انجام اصلاحات لازم، از دغدغه‌های تمامی کارکنان به ویژه همکاران توان‌یاب بکاهیم.

دکتر حسینی خطاب به حاضران گفت: از شما همکارانم که با شور و انرژی در مسیر تحقق اهداف بانک تلاش می‌کنید، قدردانی می‌کنم و می‌خواهم که با قلب‌های پاک و بزرگ خود، دعاگوی مدیران و کارکنان بانک مسکن باشید تا بتوانند در مسیر خدمتگزاری برای مردم و نظام اسلامی به درستی عمل کنند.

وی ادامه داد: همه در کنار هم در تمامی سطوح سازمان تلاش می‌کنیم تا بانک مسکن با عملکرد خوب و کارنامه خود در نظام بانکی کشور بیش از پیش بدرخشد و این موفقیت جز با حمایت کافی و کامل تمامی همکاران میسر نخواهد شد.

مدیرعامل بانک مسکن در این نشست که وحید ایمانی مشاور عالی مدیرعامل و سرپرست امور روابط عمومی و حوزه مدیریت و جلال‌الدین سلیمی سرپرست اداره کل رفاه کارکنان، نیز حضور داشتند؛ از زحمات خدیجه معصومی‌زاده کارشناس اداره کل روابط عمومی، حمیدرضا وجدانی معاون شعبه بلوار فردوس تهران، علی اصغر رحیمی و محسن کرمی کارکنان دایره تلفنخانه اداره کل کارپردازی به نمایندگی از 35 کارمند توان‌یاب بانک مسکن با اعطای لوح تقدیر و هدایا قدردانی کرد.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : بانک و بیمه , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه