زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۹
» اجتماعی » ناوگان حمل و نقل عمومی برقی می شود
تاریخ انتشار : 2023/11/19 - 12:02
 کد خبر: 163308
 32 بازدید

معاون شهردار تهران:

ناوگان حمل و نقل عمومی برقی می شود

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، با اشاره به اینکه توسعه حمل و نقل عمومی مهم ترین اولویت مدیریت شهری است،گفت: بر همین اساس ۷۵ در صد از بودجه عمرانی شهرداری تهران به توسعه شبکه حمل و نقل عمومی اختصاص دارد.

ناوگان حمل و نقل عمومی برقی می شود

به گزارش ایسنا، لطف ا… فروزنده با تأکید بر اینکه دنیا ۱۰ سال است به سمت خودروهای برقی رفته است، افزود: ما نیز باید زودتر از این در این زمینه اقدام می‌کردیم و ناوگان حمل و نقل عمومی برقی می شود، از رسانه ملی هم برای حمایت در این حوزه تقاضای کمک داریم.

وی با اشاره به اینکه برقی‌سازی تأثیر چشمگیری در کاهش آلودگی دارد و اجرای این امر می‌تواند الگویی برای سایر شهرهای ایران باشد، اظهار داشت: مسأله ترافیک و هوای پاک مهم ترین مطالبه و دغدغه شهروندان و دولت محترم می باشد.

بنابر اعلام روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری، فروزنده که در یک برنامه تلویزیونی سخن می گفت، با تأکید بر اهمیت فرهنگ‌سازی در خصوص تردد درون شهری شهروندان با وسایل حمل و نقل عمومی افزود: تا مردم پای کار نباشند، اتفاق خاصی صورت نمی پذیرد مردم باید پای کار باشند تا موتورهای فرسوده و تاکسی نوسازی شود، بخش خصوصی نیز در حوزه اتوبوس‌سازی باید ورود پیدا کند.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , حمل و نقل , شهری
ارسال دیدگاه