زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۸
» اجتماعی » جنایت ضد بشری رژیم صهیونیستی روز به روز ادامه پیدا می‌کند
تاریخ انتشار : 2023/11/12 - 11:45
 کد خبر: 163081
 22 بازدید

خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران:

جنایت ضد بشری رژیم صهیونیستی روز به روز ادامه پیدا می‌کند

خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران گفت: جنایت ضد بشری رژیم صهیونیستی روز به روز ادامه پیدا می‌کند.

جنایت ضد بشری رژیم صهیونیستی روز به روز ادامه پیدا می‌کند

به گزارش ایسنا، حبیب کاشانی در یکصد و نود و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: ای کاش مسئولان پیامی به تیم فوتبال نوجوانان ارسال می‌کردند. این اتفاق در تاریخ فوتبال بی بدیل و بی نظیر بود.

وی با بیان اینکه جنایت ضد بشری رژیم صهیونیستی روز به روز ادامه پیدا می‌کند، افزود: اخیراً این ادعا مطرح شده که کشوری به نام فلسطین وجود نداشته است؛ اما تاریخ نشان می‌دهد که اسرائیلی ها پس از جنگ جهانی دوم تلاش کردند تا سرزمینی داشته باشند. این روش جدید یهودیان است که می‌خواهند تاریخ را تغییر دهند.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: یکی از مشکلات این است که با هوش مصنوعی، نوجوان فلسطینی را با اسلحه نشان می‌دهند و سرباز اسرائیلی را که آغشته به خون کودکان است با گلی بر دست نشان می دهند که کودکان فلسطینی را نوازش می کنند. از شخصیت های سیاسی، فرهنگی، هنری و اجتماعی می خواهیم نسبت به موضوع واکنش نشان دهند؛ چراکه این جنگ اتفاقی است که وجدان همه را به درد می آورد.

خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با بیان اینکه در منطقه ۲ ملکی با چهار طبقه اضافه ساخت در حال اجرا بود، تاکید کرد: این فضا در سال ۱۳۷۷ پروانه گرفته و ۲۵ سال بعد اقدام به ساخت چهار طبقه دیگر کرده است. با توجه به گذشت این زمان و تغییر سه باره ضوابط شهرسازی، از شهردار منطقه تقاضا کردم پیگیری جدی کند. از سازمان نظام مهندسی نیز باید استعلام انجام می شد.

وی افزود: دیروز گفتند که کاشانی مخالف است؛ بنده به لحاظ قانونی موضوع را پیگیری کردم. بنده درخواست کردم که بررسی مجدد صورت بگیرد و اینگونه نباشد که برداشت شود می توان پروانه گرفت و ۲۵ سال بعد به ساخت اقدام کرد. از رئیس کمیسیون شهرسازی درخواست می کنم استعلامی از سازمان نظام مهندسی بگیرد و امیدواریم مشکلی نداشته باشد و به بهره برداری برسد.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز با بیان اینکه بنده با چهار طبقه اضافه ساخت موافق نیستم، تأکید کرد: با توجه به اینکه پروانه ۲۵ سال پیش صادر شده باید تمدید پروانه انجام شود. از نظر محاسبات فنی مصوبه ای در شورا داریم که به دوره سوم برمی گردد که بر اساس آن اگر دو سال بعد بخواهند ساختمانی را بسازند باید مجدداً محاسبات فنی را ارزیابی کنند چراکه به طور مداوم به روز رسانی می شود.

وی ادامه داد: این نمی شود که اگر مردم دو تا سه سال بعد مراجعه کنند باید محاسبات به روز شود و اگر نهادی بخواهد می تواند ساخت و ساز انجام دهد. این روند درست نیست.


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه