زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۸
» بانک و بیمه » مدیر عامل بیمه ایران: روزانه 940 میلیارد ریال خسارت به مردم و زیاندیدگان بخش های تولیدی و خدماتی کشور پرداخت می کنیم
تاریخ انتشار : 2023/11/04 - 14:48
 کد خبر: 162843
 50 بازدید

در آستانه 15 آبان، هشتاد و هشتمین سالروز تاسیس بیمه ایران عنوان شد؛

مدیر عامل بیمه ایران: روزانه 940 میلیارد ریال خسارت به مردم و زیاندیدگان بخش های تولیدی و خدماتی کشور پرداخت می کنیم

مدیر عامل بیمه ایران از پرداخت میانگین روزانه 94 میلیارد تومان خسارت به مردم و زیاندیدگان بخش های صنعتی، تولیدی […]

مدیر عامل بیمه ایران: روزانه 940 میلیارد ریال خسارت به مردم و زیاندیدگان بخش های تولیدی و خدماتی کشور پرداخت می کنیم

مدیر عامل بیمه ایران از پرداخت میانگین روزانه 94 میلیارد تومان خسارت به مردم و زیاندیدگان بخش های صنعتی، تولیدی و خدماتی کشور توسط شرکت بیمه ایران خبر داد و این موفقیت را از توفیقات مهم دولت سیزدهم در خدمتگزاری بدون منت به مردم و اقتصاد ملی دانست.

‏ حسن شریفی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران، با بیان این مطلب در آستانه 15 آبان – هشتاد و هشتمین سالروز‏ تاسیس شرکت سهامی بیمه ایران – به تشریح جزییات مهمی از عملکرد این تنها شرکت بیمه دولتی کشور پرداخت و افزود: در هفت ماهه منتهی به پایان مهر 1402بیمه ایران در مجموع بیش از 197 هزار میلیارد ریال (معادل نوزده هزار و هفتصد میلیارد تومان) خسارت بابت جبران زیان های اشخاص حقیقی و حقوقی در رشته های آتش سوزی، درمان، عمر، انرژی، مسئولیت، مهندسی، حمل کالا، نقلیه آبی، نقلیه هوایی، شخص ثالث، بدنه، حوادث پرداخت کرده است.

مدیرعامل بیمه ایران با تاکید بر اینکه سیاستهای کلان شرکت بر اساس پاسخگویی به نیاز های بیمه ای مردم، به ویژه رسیدگی و پرداخت با کیفیت خسارت در حداقل زمان ممکن برنامه ریزی شده است تا بیمه گذاران  با آرامش و اطمینان خاطر پوشش بیمه ای مناسب خود را تهیه کنند، اضافه کرد: پرداخت این مبلغ عظیم در مدتی کوتاه که به همت والای کارکنان و نمایندگان پر تلاش  شبکه فروش شرکت حاصل شده است، حکایت از توانگری بالای بیمه ایران به لحاظ مالی و نیروی انسانی متعهد و متخصص دارد.

مدیر عامل بیمه ایران افزود: بر اساس شیوه نامه ای که ابلاغ کرده ایم، پرداخت خسارت به موقع از سوی شعب پرداخت خسارت، یکی از شاخص های مهم ارزیابی عملکرد مدیران و امتیاز دهی به شعب بیمه ایران در سراسر کشور است.

وی تصریح کرد: همان طور که گفتم سیاست راهبردی شرکت بیمه ایران «پرداخت به موقع و با کیفیت خسارت و ارائه خدمات متنوع بیمه ای» به مردم است و با همین رویکرد سامانه برخط بیمه های درمان را هم راه اندازی کردیم. در مورد بیمه نامه های اتومبیل هم دعوت می کنم مردم و بیمه گذاران با مراجعه به «سامانه بیمه ایران من» از مزایا و لذت خدمات غیرحضوری شرکت بیمه ایران بهره مند شوند.

رییس هیات مدیره بیمه ایران، با اشاره به رشد شاخص های عمده اقتصادی در بیمه ایران، اضافه کرد: در هفت ماهه امسال با تولید بیش از 349 هزار و 564 میلیارد ریال حق بیمه و با تلاش تمامی همکارانم در سراسر کشور به ویژه همکاران نماینده در دفاتر نمایندگی حقیقی و حقوقی، رشد 45 درصدی تولید حق بیمه را نسبت به مدت مشابه سال 1401شاهد بوده ایم.

وی  در این باره متذکر شد: البته، با توجه به سیاست های بیمه ایران مبنی بر حرکت در مسیر «سود سازی پایدار»، با برنامه ریزی دقیقی سهم حق بیمه ثالث و درمان از کل حق بیمه های دریافتی شرکت کاهش یافت. در واقع، در دوره جدید مدیریتی بیمه ایران، راهبرد  شرکت بر اساس حرکت در مسیر فروش بیمه نامه هایی با سودآوری بهتر و پایدار پایه ریزی شده است.

شریفی در پایان افزود: بالاترین درصد رشد تولید حق بیمه در هفت ماه امسال، نسبت به مدت مشابه سال قبل مربوط به رشته بیمه مهندسی با 141 درصد افزایش و پس از آن مربوط به بیمه نقلیه هوایی با 90 درصد، بیمه بدنه خودرو با 78 درصد، بیمه نقلیه آبی با 74 درصد، بیمه مسئولیت با 65 درصد و بیمه انرژی با 57 درصد افزایش بوده است.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : بانک و بیمه , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه