زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۹
» اجتماعی » بهره برداری از چهار ایستگاه مترو در خطوط ۶ و ۷ با حضور رئیس جمهور
تاریخ انتشار : 2023/10/10 - 11:30
 کد خبر: 161907
 43 بازدید

نائب رئیس شورای شهر تهران خبر داد

بهره برداری از چهار ایستگاه مترو در خطوط ۶ و ۷ با حضور رئیس جمهور

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران از بهره برداری چهار ایستگاه مترو در خطوط ۶ و ۷ با حضور رئیس جمهور خبر داد.

بهره برداری از چهار ایستگاه مترو در خطوط ۶ و ۷ با حضور رئیس جمهور

به گزارش ایسنا، پرویز سروری پیش از آغاز یکصد و هشتاد و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوع ترافیک و چالش‌ها و مشکلات شهروندان در این حوزه گفت: بحث ترافیک از موضوعاتی است که به چند دستگاه و سازمان مرتبط است و مدیریت شهری نیز در این حوزه حساسیت ویژه‌ای را مد نظر قرار داده بطوریکه ۴۰ درصد از بودجه شهرداری تهران در سال جاری به موضوع حمل و نقل اختصاص پیدا کرده است.

وی افزود: در هفته جاری اقدامات بسیار خوبی در حوزه حمل و نقل شکل می‌گیرد؛ لذا می‌توان این هفته را هفته حمل و نقل عمومی عنوان کرد. در ابتدای هفته فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی به طول ۳.۷ کیلومتر به بهره برداری رسید و امروز نیز با حضور رئیس جمهور چهار ایستگاه از خطوط ۶ و ۷ مترو به بهره برداری می‌رسد. همچنین تا پایان سال نیز شش ایستگاه دیگر به بهره برداری خواهد رسید.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص ورود ۵۰ دستگاه اتوبوس به شهر تهران در اواخر آبان ماه نیز گفت: شهرداری تهران اقداماتی را در این جهت با عقد قرارداد با شرکت‌های داخلی برای ساخت اتوبوس جدید در دستور کار قرار داده و علاوه بر ورود این اتوبوس‌ها این فرآیند ادامه دار خواهد بود.

وی تاکید کرد: همه این موارد در راستای ارائه خدمات به شهروندان در حوزه حمل و نقل عمومی است و انتظار داریم که دستگاه‌های دیگر نیز وظایف خود را انجام دهند و البته دولت تعامل خوبی دارد و امیدواریم که شرکت‌های خودروساز نیز در این حوزه تعامل بهتری داشته باشند.

وی ضمن انتقاد از ورود بیش از حد خودرو به شهر تهران گفت: سالانه تعداد قابل توجهی خودروی جدید وارد پایتخت می‌شود که قاعدتا شهر تهران ظرفیت این تعداد خودرو را ندارد و همین امر منجر به ایجاد ترافیک می‌شود. لذا در این حوزه باید تصمیم ویژه‌ای در سطوح بالاتر اتخاذ شود.

سروری بیان کرد: با توجه به تأکید شورا و شهرداری تهران انتظار داریم نمایشگاه‌های پر مخاطب در محل نمایشگاه شهر آفتاب برگزار شود. چرا که برگزاری نمایشگاه‌های اینچنین موجب ایجاد ترافیک و گلایه شهروندان تهرانی خواهد شد.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , حمل و نقل , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه