زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۹
» اجتماعی » اختلال در خط ۳ مترو بر طرف شد
تاریخ انتشار : 2023/09/30 - 11:16
 کد خبر: 161590
 42 بازدید

اختلال در خط ۳ مترو بر طرف شد

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد: مشکلاتی که صبح امروز در سرویس دهی خط سه مترو ایجاد شد به دلیل نقص فنی یکی از قطارها بود.

اختلال در خط ۳ مترو بر طرف شد

به گزارش ایسنا، هادی زند، مدیر روابط عمومی مترو گفت: یک رام قطار در حد فاصل ایستگاه میرزای شیرازی تا میدان جهاد در  خط ۳ متروی تهران به دلیل نقص فنی متوقف و این موضوع باعث اختلال در حرکت قطارها شده بود.

وی ضمن عذرخواهی از شهروندان و مسافران اعلام کرد: در ساعت ۸:۱۵ صبح امروز شنبه ۸ مهرماه ‌ ۱۴۰۲ یکی از قطارهای خط ۳ مترو به دلیل نقص فنی متوقف شد که بلافاصله تکنسین‌های فنی به ایستگاه اعزام شدند و پس از کوپل قطار در ساعت ۸:۳۰ و تخلیه مسافری قطار به ایستگاه آزادگان منتقل شد.

بر اساس گزارش سایت شهر، وی با اشاره به اینکه این اختلال در ساعت پیک اتفاق افتاد، خاطرنشان کرد: از ساعت ۸:۳۰ اعزام قطارها در خط سه متروی تهران طبق برنامه انجام شد، اما با توجه به اینکه این قطار از سمت ایستگاه قائم به سمت ایستگاه آزادگان در حرکت بود و حجم زیادی مسافر داشت، همین توقف ۱۵ دقیقه‌ای قطار در داخل تونل باعث افزایش حجم مسافر بر روی سکوها شده و کمی زمان لازم است تا حجم مسافران روی سکوها به حالت عادی بازگردد.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , حمل و نقل , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه