زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۸
» تله تایپ » واتساپ برگ برنده جدید رو کرد/ با هوش مصنوعی استیکر بسازید/ عکس
تاریخ انتشار : 2023/08/16 - 14:22
 کد خبر: 160220
 319 بازدید

واتساپ برگ برنده جدید رو کرد/ با هوش مصنوعی استیکر بسازید/ عکس

زومیت نوشت: بتای جدید واتساپ به شما امکان می‌دهد استیکرهای جدید را ازطریق دستور متنی و با بهره‌گیری از هوش مصنوعی بسازید.

واتساپ برگ برنده جدید رو کرد/ با هوش مصنوعی استیکر بسازید/ عکس

پیام‌رسان واتساپ به‌صورت آزمایشی قابلیت جدیدی بر پایه‌ی هوش مصنوعی دریافت کرده است. آن‌طور که WABetaInfo می‌نویسد، شماری از کاربران نسخه‌ی بتای اندروید واتساپ به استیکرهای مبتنی‌بر هوش مصنوعی دسترسی دارند. به‌لطف این قابلیت، می‌توانید با توضیح متنی، استیکر بسازید.

مشخص نیست که واتساپ برای ارائه‌ی قابلیت جدیدش از کدام مدل هوش مصنوعی استفاده می‌کند. WABetaInfo می‌گوید این استیکرها با استفاده از «یک فناوری امن که توسط متا ارائه می‌شود» ساخته می‌شوند.

قابلیت استیکر هوش مصنوعی واتساپ عملکرد مشابه سرویس‌های Midjoureny و DALL-E دارد که تصاویر را بر اساس متن تولید می‌کنند. با استفاده از قابلیت جدید واتساپ می‌توانید تصویری ساده و سفارشی بسازید و آن را در چت‌های مختلف به‌اشتراک بگذارید.

واتساپ برگ برنده جدید رو کرد/ با هوش مصنوعی استیکر بسازید/ عکس

در دوران همه‌گیری ویروس کرونا، واتساپ به‌دلیل پخش اطلاعات نادرست تصمیم گرفت فورواردکردن پیام‌های وایرال را محدود کند. این پیام‌رسان کاربران بسیار زیادی دارد، به‌همین‌دلیل هرگونه متن یا تصویری که حاوی اطلاعات گمراه‌کننده باشد، ممکن است به‌سرعت پخش شود. همین موضوع نگرانی‌هایی درباره‌ی قابلیت جدید واتساپ ایجاد می‌کند. مشخص نیست که واتساپ چه سیستم‌های امنیتی به‌کار گرفته است تا از تولید تصاویر بحث‌برانگیز جلوگیری کند.

WABetaInfo می‌گوید استیکرهایی که با هوش مصنوعی متا ساخته می‌شوند، به‌سادگی قابل‌تشخیص‌اند. این یعنی احتمالاً استیکرهای موردبحث لوگو یا ساختار خاصی دارند تا کاربران بفهمند که تصویر با هوش مصنوعی ساخته شده است.


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.


دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , فناوری
ارسال دیدگاه