زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۹
» اسلایدر اصلی » جنجال در جام جهانی فوتبال زنان / سرمربی زامبیا متهم به تعرض به بازیکن تیمش شد!
تاریخ انتشار : 2023/08/04 - 17:05
 کد خبر: 159961
 803 بازدید

جنجال در جام جهانی فوتبال زنان / سرمربی زامبیا متهم به تعرض به بازیکن تیمش شد!

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان زامبیا به تعرض به یکی از بازیکنان این تیم متهم شد.

جنجال در جام جهانی فوتبال زنان / سرمربی زامبیا متهم به تعرض به بازیکن تیمش شد!

به گزارش تسنیم و به نقل از گاردین، ناراحتی مردم کشور زامبیا از حذف تیم ملی بانوان این کشور از گروه C جام جهانی 2023 جای خود را به بهت و ناباوری داد. دلیلش هم چیزی نبود جز، متهم شدن سرمربی این تیم به تعرض جنسی به یکی از بازیکنان تیم زامبیا.

طبق گزارش گاردین، بروس امواپه سرمربی تیم ملی بانوان زامبیا در جریان آخرین جلسه تمرینی این تیم پیش از آخرین بازی‌اش در مرحله گروهی برابر کاستاریکا که با وجود پیروزی 3 بر یک در آن از صعود به مرحله یک هشتم نهایی بازماند، به یکی از بازیکنان تیم تعرض داشته است. نکته‌ای که این سناریو را زننده‌تر جلوه می‌دهد این است که امواپه پیش از این هم به چنین مسائلی متهم شده است.

گویا در ماه سپتامبر سال گذشته سرمربی تیم ملی بانوان زامبیا به دلیل متهم شدن به تعرض به یکی از بازیکنان تیم به فدراسیون فوتبال این کشور احضار می‌شود و حالا کمتر از یک سال از آن زمان دوباره وی با اتهامی مشابه روبه‌روست.

این بار اما با توجه به اینکه حادثه رخ داده در خلال برگزاری جام جهانی بوده، فیفا نیز رأساً به این پرونده ورود کرده است. ظاهراً در پی حادثه رخ داده، از امواپه به فیفا شکایتی رسمی صورت گرفته است و به همین دلیل ماجرا دیگر به بررسی فدراسیون فوتبال زامبیا محدود نمی‌شود.

چندین بازیکن تیم ملی بانوان زامبیا شاهد حادثه بوده‌اند، اما آنها برای جلوگیری از به تنش کشیدن شدن جو تیم قبل از بازی با کاستاریکا موضوع را علنی نکردند و با حذف تیم از مرحله گروهی آنها سرانجام تصمیم به افشای ماجرا می‌گیرند.

تیم ملی بانوان زامبیا با قبول دو شکست متوالی برابر تیم‌‌های ملی اسپانیا و ژاپن از صعود به مرحله حذفی جام جهانی 2023 بازماند و به‌عنوان تیم سوم گروهش به کار خود پایان داد.


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.


دسته بندی : اسلایدر اصلی , انتخاب سردبیر , تله تایپ , خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه