زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۹
» انتخاب سردبیر » دردسرهای قرارداد شبانه بیرانوند
تاریخ انتشار : 2023/07/06 - 14:39
 کد خبر: 159543
 802 بازدید

دردسرهای قرارداد شبانه بیرانوند

حضور شبانه علیرضا بیرانوند در باشگاه پرسپولیس برای امضای قرارداد و حضور ده‌ها هوادار تا نیمه شب مقابل باشگاه، دردسرهای زیادی را برای نیروی انتظامی و همسایه‌ها به وجود آورد.

دردسرهای قرارداد شبانه بیرانوند

به گزارش ایسنا، بازی علیرضا بیرانوند با روح و روان طرفداران پرسپولیس بر سر دوراهی استقلال یا پرسپولیس سرانجام اواخر چهارشنبه شب به پایان رسید و این بازیکن قرارداد دو ساله‌ای را با پرسپولیس امضا کرد.

پس از انتشار خبری مبنی بر اینکه بیرانوند قرار است ساعت ۲۱ چهارشنبه برای امضای قرارداد به باشگاه پرسپولیس برود، بسیاری از طرفداران این تیم از ساعت‌ها قبل خود را به محل باشگاه رساندند تا شاهد حضور ستاره تیمشان باشند.

با توجه به قرار گرفتن باشگاه پرسپولیس در یک محله مسکونی، حضور و سر و صدای بیش از اندازه طرفداران پرسپولیس تا پاسی از شب، بار دیگر باعث ایجاد مزاحمت شدید برای همسایه‌های ناراضی باشگاه پرسپولیس شد.

با توجه به اهمیت این موضوع پس از حواشی گسترده روزهای اخیر، تعداد زیادی از ماموران پلیس نیز با هدف آرام نگه داشتن فضای مقابل باشگاه پرسپولیس و متفرق کردن تماشاگران از ساعت‌ها قبل مقابل این باشگاه حاضر شدند و سعی کردند مانع ایجاد سر و صدا یا درگیری از سوی هواداران شوند.

در این میان تجمع و سر و صدای زیاد طرفداران که باعث گلایه شدید همسایه‌ها شده بود، بارها با تذکر جدی پلیس و ماموران امنیتی مواجه شد.

سرانجام ستاره تیم پرسپولیس که حتی تا آستانه امضای قرارداد با تیم رقیب نیز پیش رفته بود، حدود ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه در میان تشویق و سر و صدای شدید طرفداران وارد باشگاه پرسپولیس شد و پس از امضای قرارداد که ۲ ساعت به طول انجامید، دقایقی مانده به نیمه شب بار دیگر در میان تشویق و هیاهوی شدید طرفداران محل باشگاه را ترک کرد.

اما اقدام باشگاه پرسپولیس برای امضای قرارداد شبانه با بیرانوند ناراحتی و گلایه شدید ماموران، همسایه‌ها و حتی خبرنگاران را نیز به دنبال داشت.

ماموران و همسایه‌ها معتقد بودند که مدیران پرسپولیس می‌توانستند در ساعات اداری و حتی در محلی غیر از باشگاه پرسپولیس – که یک محیط کاملا مسکونی است – با بیرانوند به دور از هرگونه هیاهو و جنجال قرارداد امضا کنند. آنها شدیدا گلایه داشتند و این موضوع را به کارمندان باشگاه نیز اعلام کردند.

برخی از همسایه‌ها از مزاحمت‌های باشگاه پرسپولیس مخصوصا در زمان نقل و انتقالات یا تجمعات اعتراضی هواداران مقابل باشگاه شدیدا گلایه کردند و معتقد بودند این رفتارها از سوی باشگاه مزاحمت‌های زیادی را برای آنها به دنبال داشته است.

ساختمان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و حتی فدراسیون فوتبال در محل‌های نامناسبی قرار دارند و همین موضوع نیز بارها باعث ایجاد مشکل برای ساکنان این مناطق شده است. بدون شک اینگونه اقدامات جایی در فوتبال حرفه‌ای جهان ندارد و امید می‌رود مدیران پرسپولیس و باشگاه‌های دیگر با احترام به حقوق شهروندان، امضای قرارداد با بازیکنان را در زمان و مکان مناسب – که برنامه‌ریزی و تدبیر چندان دشواری هم طلب نمی‌کند – انجام دهند تا حداقل امور مربوط به قرارداد بازیکنان مشهور در فضایی کاملا آرام و به صورت حرفه‌ای انجام شود.


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.


دسته بندی : انتخاب سردبیر , تله تایپ , خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه