زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۹
» اقتصادی » وزیر صمت اعلام کرد که هیچ فشاری از نمایندگان بر وی نبوده است
تاریخ انتشار : 2022/10/30 - 12:50
 کد خبر: 154153
 46 بازدید

وزیر صمت اعلام کرد که هیچ فشاری از نمایندگان بر وی نبوده است

رئیس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان تاکید کرد که طبق پیگیری که بنده از شخص آقای فاطمی امین داشتم ایشان به بنده اعلام کرده است که هیچ فشاری از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ایشان وارد نشده است.

وزیر صمت اعلام کرد که هیچ فشاری از نمایندگان بر وی نبوده است

به گزارش ایسنا، مالک شریعتی نیاسر در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خطاب به علی نیکزاد که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت، بیان کرد: شما رئیس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان هستید چندی پیش مباحثی در خصوص برخی روابط ناسالم در استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت مطرح شد و 40 نماینده مجلس در نامه‌ای به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان خواستار رسیدگی به این موضوع شدند تا مشخص شود که آیا اتهامی مطرح شده یا روابط ناسالمی وجود داشته است.

وی ادامه داد: افراد با سلایق مختلفی این نامه را امضاء کردند که شخص آقای سیاهکلی نیز که از امضاکنندگان استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت است این نامه را امضاء کرد هدف اصلی این بود تا از حیثیت مجلس دفاع شود و اگر خطایی از سوی وزارت صمت یا نمایندگان صورت گرفته برخورد لازم صورت بگیرد اما تاکنون خبری در این زمینه نشده است. انتظار می‌رود ظرف دو روز آینده هیات نظارت بر رفتار نمایندگان جلسه فوق‌العاده‌ای در این زمینه تشکیل داده و این موضوع را بررسی کند. مقام معظم رهبری فرمودند نگذارید مسائل اختلافی یا حاشیه‌ای از تریبون‌ها مطرح شده تا ذهن مردم را مشوش کند.

علی نیکزاد که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت در پاسخ به تذکر وی بیان کرد: از جایگاه رئیس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان خدمت شما می‌گویم که نامه نمایندگان به دست هیات نظارت رسید و در جلسه هیات نظارت مطرح شد. بنده شخصا با وزیر صنعت، معدن و تجارت صحبت کردم و ایشان به صورت شفاهی به من اعلام کردند که هیچ فشاری از سوی نمایندگان بر ایشان وارد نشده است. بنده به آقای فاطمی امین گفتم اگر فشاری بر شما بوده اعلام کنید تا برخورد لازم با نماینده خاطی صورت گیرد چرا که هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مسئولیت رسیدگی به تخلفات را برعهده دارد اما ایشان به صورت شفاهی به بنده اعلام کردند که چنین موضوعی نبوده است.


برچسب ها : ,
دسته بندی : اقتصادی , تله تایپ , خبر داغ , سیاسی , صنعت،معدن و تجارت
ارسال دیدگاه