زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۹
» بین الملل » زلنسکی:برای کشورم آماده سفر به هر جای این کره خاکی هستم جز مسکو/زلنسکی نامزد دریافت نشان کِنِدی
تاریخ انتشار : 2022/04/22 - 15:43
 کد خبر: 149450
 88 بازدید

زلنسکی:برای کشورم آماده سفر به هر جای این کره خاکی هستم جز مسکو/زلنسکی نامزد دریافت نشان کِنِدی

رئیس‌جمهوری اوکراین سفر به مسکو را برای انجام مذاکرات مستقیم با رهبران روس به منظور پایان دادن به درگیری‌ها رد کرد.

زلنسکی:برای کشورم آماده سفر به هر جای این کره خاکی هستم جز مسکو/زلنسکی نامزد دریافت نشان کِنِدی

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، ولودمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین گفت: به نام کشورم آماده سفر به هر جای این کره خاکی هستم اما در حال حاضر و قطعا این مکان، مسکو نیست. درضمن، بر اساس شرایط متفاوت و قوانین حاکم بر مسکو، چنین چیزی امکان پذیر نیست.

رئیس جمهوری اوکراین همچنین ادامه داد، رهبری سیاسی روسیه اشتباهی فاجعه آمیز با حمله به اوکراین انجام داد و مردم روسیه را گرفتار کرده است. در حال حاضر، بسیاری از کشورها دیگر نگران این موضوع نیستند که آیا یک روس خوب است یا بد. با همه روس‌ها بد رفتار خواهد شد. البته این به من مربوط نیست، اما این باید مردم روسیه را بترساند.

روز پنجشنبه همچنین کرملین اعلام کرد که مسکو هنوز منتظر پاسخ اوکراین درباره جدیدترین پیشنهاد مکتوب روسیه درباره مذاکرات صلح بین ولادیمیر پوتین و زلنسکی، روسای جمهوری روسیه و اوکراسن است و این مساله را نیز مطرح کرده که آیا زلنسکی از این سند آگاهی ندارد یا خیر.

زلنسکی روز چهارشنبه گفته بود که درباره پیام مکتوب کرملین نه چیزی دیده و نه چیزی شنیده است.

در این میان دیمیری پسکوف، سخنگوی کرملین گفته بود: بار دیگر تاکید می‌کنم که رویکرد ما و پیشنهادهایمان به دست مخالفان یا همان هیات مذاکره کننده اوکراین رسیده است.

رئیس جمهوری اوکراین همچنین در بخشی از صحبت‌هایش دولت روسیه را به تلاش برای دست بردن و جعل رفراندوم استقلال در مناطق اشغال شده خرسون و زاپوریژیا متهم کرد و گفت: اوکراینی‌ها اطلاعات شخصی خود را به اشغالگران نمی‌دهند.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : بین الملل , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه