زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۸
» اجتماعی » بدهی470هزارمیلیاردتومانی یک برج تجاری به شهرداری!
تاریخ انتشار : 2021/12/13 - 10:34
 کد خبر: 145210
 208 بازدید

بدهی470هزارمیلیاردتومانی یک برج تجاری به شهرداری!

روزنامه شرق به نقل از مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران نوشت:بعضا شاهد هستیم که شهرداری تهران مطالباتی دارد که اگر به‌درستی پیگیری شود، بخشی از بودجه 1400 شهرداری تهران قابل تحقق است.

بدهی470هزارمیلیاردتومانی یک برج تجاری به شهرداری!

از آن جمله می‌توان به دریافت عوارض یک مجتمع تجاری در منطقه یک به رقم 470 هزار میلیارد تومان اشاره کرد که از این موارد بسیار است. البته ما می‌دانیم تیم شهرداری تازه آمده است. تا زمانی که بر روی کار سوار شوند، زمان می‌برد و این حرف درستی است و باید به آنها فرصت داد؛ اما تصمیم امروز در شورای شهر ریل‌گذاری برای چهار سال آینده مدیریت شهری است.

اقراریان در ادامه با انتقاد از اینکه نه شهردار و نه معاونان شهردار در ارتباط با بودجه تعاملی را حداقل با بنده نداشته‌اند، گفت: متأسفانه معاونت فرهنگی-اجتماعی شهرداری تهران پاسخ‌گو نبوده است. البته برخی از معاونان انصافا پاسخ‌گو هستند و به‌هرحال مجامع مشورتی معتمدان محلات و کمک به آنها نیاز به مصوبه شورا دارد. البته اگر بخواهیم در این زمینه هزینه شود، شهردار تهران می‌تواند از منابع در اختیار خود هزینه کند. در نهایت اعضای شورای شهر تهران با کاهش 11 هزارمیلیاردی سقف بودجه 1400 شهرداری موافقت کردند.


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , انتخاب سردبیر , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه