زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۴
» خبر داغ » تحرکات کشورهای فرامنطقه‌ای تحت رصد و کنترل شبکه یکپارچه پدافند هوایی است
تاریخ انتشار : 2020/04/20 - 13:58
 کد خبر: 99162
 159 بازدید

جانشین قرارگاه پدافند هوایی کشور:

تحرکات کشورهای فرامنطقه‌ای تحت رصد و کنترل شبکه یکپارچه پدافند هوایی است

جانشین قرارگاه پدافند هوایی کشور گفت: کلیه تحرکات کشورهای فرامنطقه ای بویژه در کشورهای همسایه غرب کشور، تحت رصد و کنترل کامل شبکه یکپارچه پدافند هوایی است.

تحرکات کشورهای فرامنطقه‌ای تحت رصد و کنترل شبکه یکپارچه پدافند هوایی است

امیر سرتیپ قادر رحیم زاده، جانشین قرارگاه پدافند هوایی کشور که به منظور ارزیابی سامانه‌های پدافندی ارتش و سپاه مستقر در مناطق عملیاتی غرب کشور در رأس جمعی از مسئولان و کارشناسان این قرارگاه، نیروی پدافند هوایی ارتش و نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این منطقه حضور دارد، گفت: هدف کلی از این بازدید بررسی میزان آمادگی شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور و هماهنگی سامانه‌های پدافندی ارتش و سپاه مستقر در منطقه غرب کشور است.

وی افزود: همچنین بررسی میزان دقت در اجرای دستورالعمل‌های صادره از مرکز عملیات پدافند هوایی کشور و توانمندی عملیاتی سامانه‌ها و تجهیزات جدید و ارتقاء یافته پدافندی در حوزه‌های راداری، موشکی و اطلاعاتی در غرب کشور از جمله اهداف ما در این بازدید است.

امیر سرتیپ رحیم‌زاده تصریح کرد: هر چند مشاهده آخرین وضعیت عملکرد و میزان آمادگی سامانه‌های پدافندی به صورت آنلاین و در لحظه توسط مرکز عملیات پدافند هوایی کشور رصد و پایش می‌شود، اما بازدید میدانی و دیدار با فرماندهان و کارکنان پدافند هوایی مستقر در منطقه غرب کشور به صورت صمیمانه و چهره به چهره از جمله اهداف دیگر ما در این بازدید بشمار می‌رود.

جانشین فرماندهی قرارگاه پدافند هوای کشور با بیان اینکه کلیه تحرکات کشورهای فرامنطقه‌ای تحت رصد و کنترل شبکه یکپارچه پدافند هوایی است، گفت: با توجه به تحرکات اخیر نیروهای فرامنطقه‌ای در کشورهای همسایه غربی ایران اسلامی، میزان تسلط و حصول اطمینان از توانمندی سامانه‌های پدافند هوایی در این منطقه بسیار حائز اهمیت است که طی این بازدید، بررسی‌های لازم در این خصوص صورت می‌گیرد.


برچسب ها : ,
دسته بندی : خبر داغ , سیاسی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه