زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۴
» تله تایپ » فتح‌الله‌زاده بعد از استعفا: احساس کردم نمی‌توانم به استقلال کمک کنم
تاریخ انتشار : 2020/01/31 - 19:36
 کد خبر: 91441
 151 بازدید

فتح‌الله‌زاده بعد از استعفا: احساس کردم نمی‌توانم به استقلال کمک کنم

عضو مستعفی هیات مدیره باشگاه استقلال گفت:در این برهه زمانی احساس کردم به عنوان هیات عضوی از مدیره باشگاه استقلال نمیتوانم به تیم محبوبم کمکی کنم و استعفا کردم.

فتح‌الله‌زاده بعد از استعفا: احساس کردم نمی‌توانم به استقلال کمک کنم

«علی فتح‌الله‌زاده» روز جمعه در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: در این برهه زمانی احساس کردم به عنوان هیات عضوی از مدیره باشگاه استقلال نمیتوانم به تیم محبوبم کمکی کنم و استعفا کردم.

وی افزود: برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم. مدتی به عنوان عضوی از هیات مدیره این باشگاه بوده‌ام و دوستانم به من لطف داشتند. به عنوان گزینه مدیرعاملی این باشگاه نیز بوده‌ام، اما این اتفاق رخ نداد.

فتح الله زاده خاطرنشان کرد: من سال‌ها به عنوان مدیرعامل و در نقش احرایی حضور داشتم و احساسم بر این است در سمت هیات مدیره نمی‌توانم کار خاصی انجام دهم.

وی در پایان گفت:آن چیزی که باعث شد چنین تصمینی بگیرم این بود که شرایط کمی خوب نیست و به هم ریخته است و امیدوارم فردی بیاید که بتواند کمک کند.

فتح‌الله‌زاده امروز (جمعه) برای بار دوم با انتشار پستی اینستاگرامی از سمت خود استعفا کرد.

وی بدنبال حواشی ایجاد شده پیرامون باشگاه استقلال پس از فسخ شدن یک طرفه قرارداد آندره آ استراماچونی و جدایی غیرمنتظره وی از جمع آبی‌ها و همچنین استعفای حسین فتحی مدیرعامل سابق باشگاه، به عضویت هیات مدیره باشگاه در آمده بود.
او پیش‌تر سابقه حضور در باشگاه استقلال را به عنوان مدیرعامل داشته و یکی از گزینه‌های اصلی تصدی مجدد این پست محسوب می‌شود.


برچسب ها : ,
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه