زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۳
» تله تایپ » آیت‌الله جنتی: عملیات دیشب سپاه اول بسم‌الله بود
تاریخ انتشار : 2020/01/08 - 16:49
 کد خبر: 89333
 252 بازدید

آیت‌الله جنتی: عملیات دیشب سپاه اول بسم‌الله بود

دبیر شورای نگهبان گفت: این عملیات که بامداد امروز [علیه اهداف آمریکا انجام شد] تازه اول کار و بسم الله اخراج نیروهای آمریکایی از منطقه است و سایر مجاهدان محور مقاومت در عراق و حزب‌الله لبنان نیز بیکار نمی‌نشینند و انتقام خون پاک شهدا را می‌گیرند.

آیت‌الله جنتی: عملیات دیشب سپاه اول بسم‌الله بود

آیت‌الله احمد جنتی:

* شهادت سپهبد سلیمانی مصیبت سنگین و بزرگی برای جهان اسلام، شیعیان جهان و ملت بزرگ ایران بود که تاب تحمل را از همه گرفت.

* (با بیان اینکه شهید سلیمانی فردی بود که هرچه بیشتر با او آشنا می‌شویم عشق‌مان به او بیشتر می‌شود): ایشان در میدان رزم در سوریه و عراق بهترین رزمنده بود و با طرح‌هایی که اجرا می‌کرد دشمن را شکست می‌داد.

* این شهید والامقام چند ساعت قبل از شهادتش اینگونه می‌نویسد؛ “خداوندا مرا بپذیر، خداوندا عاشق دیدارتم، همان دیداری که موسی را ناتوان از ایستادن و نفس کشیدن نمود، خداوندا مرا پاکیزه بپذیر” که در نهایت به دیدار معشوقش واصل شد.

* با شهادت این سردار سرافراز خسارات فراوانی به ما وارد شد، اما این را باید بدانیم وقتی خداوند متعال تقدیری را رقم می‌زند، مصلحت و برکاتی را هم دارد.

* این مراسم تشییع همچون مراسم تشییع امام راحل با عظمت و پرشکوه بود و همه دیدیم که اقشار مختلف مردم در این مراسم شرکت داشتند.

* (درباره جان باختن تعدادی از هموطنانمان در مراسم تشییع پیگر مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان): خداوند آن‌هایی را که در این راه از دنیا رفتند را رحمت و با شهید سلیمانی محشور کند.

* (با اشاره به عملیات انتقام ترور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی): در این عملیات رزمندگان شجاع نیروی هوافضای سپاه با شلیک ده‌ها فروند موشک، پایگاه اشغالی ارتش تروریستی و متجاوز آمریکا موسوم به عین‌الاسد را در هم کوبیدند که این پایگاه نابود شده است.

* این عملیاتی که بامداد امروز با نام عملیات سردار سلیمانی و با رمز یا زهرا (س) انجام شد تازه اول کار و بسم الله اخراج نیروهای آمریکایی از منطقه است و سایر مجاهدان محور مقاومت در عراق و حزب‌الله لبنان نیز بیکار نمی‌نشینند و انتقام خون پاک شهدا را می‌گیرند.

* با این اتفاقاتی که رخ داده است مردم روحیه جهادی پیدا کرده و اگر قرار باشد تقابلی صورت گیرد مردم ما آماده جهاد و شهادت هستند.

* (با بیان اینکه خداوند درجات سپهبد شهید سلیمانی و برادر عزیزمان ابومهدی المهندس و یارانشان را متعالی کند): امیدواریم خداوند متعال ما را هم مشمول این دعای ماه مبارک رمضان «اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ أَنْ تَجْعَلَ وَفَاتِی قَتْلا فِی سَبِیلِکَ تَحْتَ رَایَةِ نَبِیِّکَ مَعَ أَوْلِیَائِکَ» قرار داده و به ما هم توفیق شهادت در راه خودش را نصیب فرماید.

* آنجایی که توپ و تانک اثر نمی‌کند آنجا خون اثر می‌کند و خداوند انتقام خون پاکی که روی زمین ریخت را خواهد گرفت.

* آیت‌الله جنتی در ادامه سخنان خود به حادثه سقوط هواپیمای مسافربری در اطراف فرودگاه امام خمینی (ره) اشاره و خاطرنشان کرد: این اتفاق نیز سخت و دردناک بود و درگذشت جمعی از هموطنان در این حادثه را به بازماندگان این عزیزان تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای بازماندگان صبر مسالت دارم.


برچسب ها :
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , سیاسی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه