زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۳
» تله تایپ » رئیس دفتر مقام معظم رهبری: ایشان در تعبد، بی نیازی از دنیا، زهد و پارسایی بی‌نظیر است
تاریخ انتشار : 2019/11/07 - 20:57
 کد خبر: 81107
 189 بازدید

رئیس دفتر مقام معظم رهبری: ایشان در تعبد، بی نیازی از دنیا، زهد و پارسایی بی‌نظیر است

رییس دفتر مقام معظم رهبری گفت: تحمل دستاوردهای انقلاب اسلامی برای دشمنان دشوار است چراکه هیچ نقطه از اسرائیل وجود ندارد که زیر پوشش موشک‌های ما نباشد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری: ایشان در تعبد، بی نیازی از دنیا، زهد و پارسایی بی‌نظیر است

به گزارش  ایسنا، حجت الاسلام محمدی گلپایگانی امروز پنجشنبه در آیین معارفه امام جمعه و نماینده ولی فقیه در مازندران که در سالن اجتماعات اهل بیت مصلی ساری برگزار شد، با تقدیر از تلاش‌ها و خدمات آیت‌الله طبرسی نماینده سابق ولی فقیه در استان، اظهار کرد: حجت الاسلام محمدی لائینی امام جمعه جدید ساری چهره‌ای شناخته شده، شخصیتی فاضل، متدین و باتقوا است.

وی تصریح کرد: برای انتخاب ائمه جمعه و نماینده ولی فقیه در استان‌ها تحقیقات زیادی صورت می‌گیرد و ۶ هزار طلبه از مازندران در قم تحصیل می‌کنند که نشانگر تدین مردم ‌منطقه است.

رییس دفتر مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: استان‌های مازندران، گلستان و گیلان که طبرستان نامیده می‌شود در دوره رضاخان تلاش زیادی شد تا در این منطقه فساد و فحشا را ترویج دهند و رضاخان املاک و اموال مردم را به زور تصاحب می‌کرد و سعی داشت تا مردم را از معارف دین جدا شوند اما نتوانستند به هدف خود برسند.

محمدی گلپایگانی با اشاره به سفر میلیونی مردم ایران به کربلا و راهپیمایی اربعین حسینی گفت: این حضور نشانه ارادت و علاقمندی مردم به ارزش‌ها و ولایت است.

وی با تاکید بر اینکه همیشه باید یک انسان کامل واسطه بین خداوند و مردم باشد، افزود: هیچ‌گاه زمین خالی از حجت خداوند نبوده بنابراین نمایندگی ولی فقیه از نظر سند و محتوا دارای ارزش بسیار است.

رییس دفتر مقام معظم رهبری ضمن تبریک سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) بیان کرد: هیچ نقطه از اسرائیل وجود ندارد که زیر پوشش موشک‌های ما نباشد و این توفیق درحالی است که در زمان جنگ از دادن سیم خاردار نیز به ما خودداری می‌کردند و امروز تحمل این دستاوردها برای دشمنان سخت است.

محمدی گلپایگانی با اشاره به اینکه نمازجمعه نماد وحدت است، عنوان کرد:مقام معظم رهبری در تعبد، بی نیازی از دنیا، زهد و پارسایی بی‌نظیر است، رهبری جلوتر از حوادث حرکت می‌کند که ناشی از اخلاص و توسل ایشان به اهل بیت است.


برچسب ها : ,
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه