زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۵
» بانک و بیمه » نقش مهم خدمات بانک قرض الحسنه مهرایران در جلب اعتماد مشتریان
تاریخ انتشار : 2019/09/26 - 16:52
 کد خبر: 75298
 89 بازدید

عضو هیات مدیره بانک؛

نقش مهم خدمات بانک قرض الحسنه مهرایران در جلب اعتماد مشتریان

حسن تلیکانی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرايران در بازديد از شعب استان کردستان گفت: خدمات اين بانک مورد اطمينان مردم است و نقش مهمي در رفع مشكلات مالي و توانمندسازي اقشار مختلف جامعه ايفا مي كند.

نقش مهم خدمات بانک قرض الحسنه مهرایران در جلب اعتماد مشتریان

به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، حسن تلیکانی بيان داشت: با وجود رقابت ميان خدمات بانکي، تنها قضاوت مشتري است که ميزان توانمندي بانك را رقم مي زند .
وی افزود: تامین مالی خرد جامعه در قالب پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، سرعت در انجام عمليات بانکي، ارائه خدمات برتر و همچنين برقراري ارتباط مناسب با مشتري از عواملي است که اعتماد مشتريان را جلب کرده و آنان را به مشتري پايدار تبديل مي کند.
شایان ذکر است، این دوره از بازدیدها با هدف برقراری ارتباط مستقيم با کارکنان و ارزيابي عملکرد شعب، بررسي رعايت اصول مشتري مداري و موازين اخلاقي، تجزيه و تحليل منابع استان به تفكيك شعب، نسبت مصارف به منابع و اقدامات انجام شده به منظور وصول مطالبات برگزار شد.
در این سفر، از شعب کامیاران، دیواندره، سقز، مریوان و تمامي شعب سنندج بازديد به عمل آمد و رهنمودهاي لازم درخصوص جذب منابع پايدار، کنترل مصارف، تکريم مشتريان و وضعيت ساختماني شعب توسط عضو هيات مديره بيان شد.
گفتنی است، فرجی مهماندار رییس اداره کل توسعه سرمايه انساني، اخوان رييس اداره کل اعتبارات و بين الملل و سالم نژاد کارشناس امور استان ها نيز در اين سفر عضو هيات مديره را همراهي کردند.


برچسب ها :
دسته بندی : بانک و بیمه
ارسال دیدگاه