زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۷
» خبر داغ » قوانین جدید این فصل لیگ!
تاریخ انتشار : 2019/08/27 - 17:27
 کد خبر: 71213
 291 بازدید

قوانین جدید این فصل لیگ!

دیگر این سوسول‌بازی‌ها که توپ به دست خورد یا دست به توپ خورد و این‌ها، تمام شد و هر برخورد توپ با دست خطاست.

قوانین جدید این فصل لیگ!

یک: دیگر این سوسول‌بازی‌ها که توپ به دست خورد یا دست به توپ خورد و این‌ها، تمام شد و هر برخورد توپ با دست خطاست. گفته می‌شود که یک‌بار یکی از اعضای فیفا بحث‌های داوری فوتبال ایران را دیده که همه سر این که چی به چی خورده با هم دعوا دارند و این قانون فقط به‌خاطر حل اختلافات در ایران گذاشته شده.

دو: دیگر نمی‌توانیم امثال مهدی طارمی را به عنوان نفوذی در دیوار دفاعی حریف جاگذاری کنیم. آن‌قدر رفتید و آن وسط دیوار دفاعی بالا و پایین کردید و دید دروازه‌بان را کور و از آن طرف هم به تماشاگران ندا دادید که لیزر توی چشم‌اش بندازند که این امکان گل‌زنی را هم از ما گرفتند. پس‌فردا اوت دستی را هم برمی‌دارند و اون‌وقت باید کلا فوتبال‌مان را تعطیل کنیم.

سه: دیگر تعویض به قصد وقت‌کشی نداریم. از این به بعد اگر داور تشخیص بدهد که دارید باز هم از این تاکتیک نوین برای حفظ نتیجه استفاده می‌کنید، می‌تواند دکمه خروج‌تان را از نزدیک‌ترین نقطه به خارج از زمین بزند و به این ترتیب یکی دیگر از اصول اساسی حفظ نتیجه در لیگ‌مان به همین سادگی از بین رفت.

چهار: داور دیگر باد هوا نیست. قبلا اگر توپ را به داور می‌کوبیدید، داور می‌توانست به روی خودش نیاورد و خیره شود به افق و توی دل‌اش بگوید اصلا هم درد نداشت و از شما دور شود. اما الان اگر توپ را به هر کجای داور بکوبید، باید بازی را نگهدارد و اول بگوید: «هو، مگه کوری دو متر آدم رو نمی‌بینی؟» و بعد بگوید آقا یه دقیقه استپ و توپ را بندازد وسط بازیکنان دو تیم و بگوید حالا از اول بازی کنید.

شهاب نبوی


برچسب ها : ,
دسته بندی : خبر داغ , طنز
ارسال دیدگاه