زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۳
» خبر داغ » حضور رامبد جوان در کنار استراماچونی!
تاریخ انتشار : 2019/08/27 - 12:56
 کد خبر: 71196
 187 بازدید

حضور رامبد جوان در کنار استراماچونی!

ما خواستار حضور رامبد جوان در کنار استراماچونی هستیم. چون با این کار خلا نداشتن مترجم پر شده و رامید جوان می‌تواند با ادا بازی منظور او را به بازیکنان برساند. ما خواستار این هستیم که مدیران ورزشی ما؛ آقای استراماچونی سوسول و کراواتی را هرچه زودتر با حقایق فوتبال‌مان آشنا کنند تا متوجه شود همین که از سکوها نارنجک و قلوه سنگ به سمتش پرت نمی‌شود، یعنی خوشبختی.

حضور رامبد جوان در کنار استراماچونی!

ما خواستار این هستیم که لباس تیم‌های حاضر در لیگ برتر را مه‌لقا پنج ساله از حومه تهران طراحی نکند و لااقل آن را به یکی دو تا لباس ورزشی فروش توی منیره نشان دهند که این‌قدر ضایع نباشد. ما خواستار این هستیم باشگاه‌ها لااقل قبل از رو نمایی از لباس‌های‌شان آن‌ها را به یکی دو تا از خانم‌های خانواده‌شان نشان دهند و نظرشان را بپرسند. ما نمی‌توانیم این حجم از سلیقه و نوآوری در طراحی لباس‌ را تحمل کنیم.

ما خواستار پایان اداهای جنتلمنانه جناب آقای ویلموتس، سرمربی تیم ملی هستیم. ایشان در حرکتی خارج از عرف ورزش ما به مناسبت آغاز لیگ برتر پیامی به مربیان و بازیکنان لیگ فرستاده و به آن‌ها تبریک گفته و برای‌شان آرزوی موفقیت کرده. این‌جانب پس از نوشتن همین چند سطر، بدنم کهیر زده و حالت تهوع بهم دست داد. ما این‌جا از این عادت‌ها نداریم و مربی تیم ملی باید کمربندش را در بیاورد و دنبال مربیان لیگ بکند؛ وگرنه این مربی، مربی نیست.

لوگو که چیزی نیست، ما خواستار توقیف مایع دستشویی و خوشبو کننده‌های دستشویی‌های باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس هم هستیم. ما خواستار این هستیم که در مراحل بعدی حکم جلب بازیکنان هم صادر شود و همینجوری که وسط زمین دارند دنبال توپ می‌دوند، طلبکارها با یک مامور دنبال‌شان باشند و آن‌ها را جای پول‌شان توقیف کنند. ما خواستار این هستیم که اول دروازه‌بان‌ها که دوندگی کم‌تری دارند جلب شوند و در مراحل آخر به دنبال بازیکنان سرعتی باشند که یک وقت خسته نشوند.

ما خواستار شفاف شدن علایق و اعتقادات آقای داورزنی، معاونت وزارت ورزش هستیم؛ چرا که ایشان گفته است اعتقادی به حضور بانوان در استادیوم‌ها ندارند و الآن نیمی از جمعیت کشور معطل هستند تا ببینند ایشان نظرش چیست تا خودشان را با ایشان هماهنگ کنند و اگر علاقه‌ای به حضور بانوان در استادیوم نداشت و گفت نوموخوام، بروند خانه و مشغول کار دیگری شوند.

ما خواستار این هستیم که برنامه لیگ همینجوری دو سه هفته یک‌بار اعلام شود. ما خواستار این هستیم که تیم‌ها همیشه آماده حضور در زمین باشند. اصلا معنی ندارد تیم‌ها بدانند تا پایان ماه آینده چند بازی دیگر دارند. مگر نشنیده‌اید فوتبال بازی لحظه‌هاست؟ اصلا ما خواستار این هستیم که بازیکنانی که خدا تومن پول می‌گیرند همیشه آماده رزم باشند و شب‌ها با شورت ورزشی بخوابند که اگر قرار بود فردایش بازی کنند آمادگی داشته باشند.

ما خواستار این هستیم که تیم عربستانی این‌قدر به برانکو سخت نگیرد. برانکو بعد از سه سال طاقت‌فرسا رفت آن‌جا تا کمی استراحت کند. چرا این‌قدر به نتایجش گیر می‌دهید؟ هر مربی بالا و پایین دارد. حالا بالایش برای ما بود و پایینش نصیب شما شده. این همه دعوا ندارد که. ما خواستار این هستیم که آن‌ها یک مدت حمید درخشان را ببرند تا تمام تپه‌های‌شان را گل‌کاری کند، بعد جای او را با برانکو عوض کنند، تا قدرش را بدانند.


برچسب ها : ,
دسته بندی : خبر داغ , طنز
ارسال دیدگاه