زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۲۲
» بانک و بیمه » بانک کشاورزی 60 درصد منابع مالی مورد نیاز بخش کشاورزی را به تنهایی تامین می کند
تاریخ انتشار : 2019/08/03 - 13:29
 کد خبر: 67021
 254 بازدید

عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی:

بانک کشاورزی 60 درصد منابع مالی مورد نیاز بخش کشاورزی را به تنهایی تامین می کند

مراسم تودیع و معارفه مدیر سابق و جدید شعب بانک کشاورزی استان گلستان با حضور مهندس ماهی کار عضو هیات مدیره بانک کشاورزی ،دکتر چراغعلی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و جمعی از مسئولان استانی و مدیران سیستم بانکی استان برگزار شد.

بانک کشاورزی 60 درصد منابع مالی مورد نیاز بخش کشاورزی را به تنهایی تامین می کند

به گزارش روابط عمومی مدیریت بانک کشاورزی استان گلستان، مهندس ماهی کار در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: پنداشت ما از فرهنگ سازمانی در این بانک مجموعه ای از باورها و ارزش های مشترکی است که بر رفتار و اندیشه اعضای سازمان اثرگذار است و می تواند نقطه شروعی برای حرکت و پویایی سازمان به شمار آید .
وی افزود: در این فرهنگ ، بدون تردید مشتری نقش پررنگی دارد و در واقع کلمه بانک با مشتری کامل می شود و مشتری جزو لاینفک فعالیت بانک و فرهنگ بانکی است و در این فرهنگ ، مشتری تعیین می کند چه می خواهد و بانک خود را ملزم به ارائه خدمات مورد نیاز مشتری می داند.
عضو هیات مدیره بانک کشاورزی ادامه داد: فرهنگ یک بانک برتر ، کارکنانی متعهد و وفادار می طلبد ، کسانی که اهداف بانک را مقدم بر اهداف فردی خود بدانند .
وی با اشاره به خصوصیات سازمان برجسته گفت: مزیتی که بانک کشاورزی را از سایر سازمان ها متمایز می کند، شیوه رهبری در سازمان و سرمایه انسانی به عنوان عامل توسعه است.
ماهی کار، دنبال کردن تغییر و تحولات سازمانی ، همسو بودن با فرصت ها و بهره برداری از آن ها ، داشتن محدوده دید به گستردگی کل سازمان و مخاطره پذیری را از ویژگی های اساسی مدیران سازمان های برجسته برشمرد و افزود: عاملی که در تفکر ناب می تواند انسان ها را به اوج بهره وری برساند رابطه مدیر سازمان با پرسنل تحت مسئولیت آن است .
وی با بیان اینکه در عصرحاضر رقابت ها روز به روز شدیدتر شده و بازارها مختلف تر و تنوع و خلاقیت ها در ارائه خدمات بیشتر می شود ، گفت: بزرگ ترین دغدغه سازمان ما در این است که از رقبا متفاوت باشیم و از همه مهم تر در عرصه خدمت رسانی متفاوت بمانیم .
عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی با اشاره به حمایت این بانک از بخش کشاورزی و فعالان این بخش گفت: بانک کشاورزی افتخار دارد که 60 درصد منابع مالی موردنیاز بخش کشاورزی را به تنهایی تامین می کند ضمن اینکه فراهم کردن امکانات وسیعی در بخش بانکداری الکترونیک تلاش شده است متفاوت از سایر رقبا باشیم و به همین دلیل شایسته دستیابی به رفیع ترین جایگاه هاست .

ماهی کار در پایان سخنان خود با قدردانی از همت بلند و سعی احسن محمد تقی قزل سفلی در طول دوره مسئولیت خود در این استان ، وحید صیادی را به عنوان مدیر جدید شعب بانک در استان گلستان معرفی و اظهار امیدواری کرد: با همکاری و تلاش صمیمانه و صادقانه کارکنان پرتلاش و حرفه ای بانک در این استان ، بانک کشاورزی بتواند مسیر موفق گذشته خود را در این منطقه هر چه بهتر و پویاتر ادامه دهد .


برچسب ها :
دسته بندی : بانک و بیمه
ارسال دیدگاه