زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۵
» بانک و بیمه » حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه
تاریخ انتشار : 2019/07/22 - 14:20
 کد خبر: 65127
 115 بازدید

حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه

عیسی امامی، عضو هیات مديره بانک قرض الحسنه مهر ايران در ديدار با استاندار اصفهان گفت: هدف اصلي اين بانک ارائه خدمت به آحاد جامعه و کمک به اقشار آسيب پذير است.

حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه

به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، عیسی امامي، در ديدار با استاندار اصفهان، ضمن ارائه گزارش عملکرد بانک، فعاليت در حوزه هاي اشتغال، کارآفريني، حمايت از كالا و خدمات ايراني و رونق كسب و كار را باهدف سياست هاي مسئوليت اجتماعي و تلاش براي ترويج سنت قرض الحسنه تشريح كرد.
امامی، در نشست با عباس رضایی استاندار اصفهان و در جمع خبرنگاران، با اشاره به اخذ مجوز دائمی شدن فعاليت بانک قرض الحسنه مهر ايران به توضيحات کاملي در خصوص حوزه هاي فعاليت قرض الحسنه اعم از: اشتغال زائي و کارآفريني، ازدواج، حمايت از توليد، رونق کسب و كار و حمايت از مددجويان سازمان هاي حمايتي (بنياد بركت، كميته امداد، بهزيستي) پرداخت.
وی افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران با استقبال مردم از این سنت نیکوي قرض الحسنه و با وجود شرايط دشوار اقتصادي در دو سال اخير، طي سالهاي ۹۶ و ۹۷ به ترتيب به ميزان ۸۲ و ۵۵ درصد رشد منابع داشته است.
عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران ادامه داد: این بانک در دوره ي ۱۱ ساله موفق به جذب شش ميليون و ۷۳۶ هزار مشتري شده که سهم آن در دوسال اخير دوميليون و ۱۶۲هزار نفر معادل ۳۲ درصد است.
وی گفت: این بانک در سال جاری توانسته است با طرح های تسهيلاتي متنوع، ضمانت آسان و کارمزد صفر تا۴درصد و با هدف اصلي کمک به اقشار آسيب پذير جامعه و تعامل با سازمان هاي حمايتي نظير: كميته امداد، بهزيستي، خيريه ها و بنياد بركت به نيازمندان كمك كند.
عیسی امامی خاطرنشان کرد: طرح همیاران مهر به صورت انفرادي و گروهي براي کارکنان سازمان ها و يا افراد يک خانواده قابل اجرا مي باشد كه مي توانند مبلغي را در مسيرهاي مختلف جهت كمك به نيازمندان اعم از (حمايت از زنان سرپرست خانوار، حمايت از اشتغال زندانيان آزاد شده، درمان، كمك به مناطق محروم، اشتغال جوانان، تحصيل ) صلح نمايند و بانك قرض الحسنه مهر ايران مجري پرداخت تسهيلات به نيازمندان در عرصه هاي مختلف مي باشد و اين چرخه پرداخت تسهيلات مادام در گردش است.
وی اظهار داشت: استان اصفهان ، دومین استان پس از تهران در نقدینگی مي باشد و داراي پتانسيل هاي زيادي در راستاي ترويج سنت قرض الحسنه است که اين مهم مستلزم معرفي خدمات بانک قرض الحسنه مهر ايران توسط سازمان هاي اجرائي و مردم نهاد به مجموعه ها و ادارت مي باشد.
در ادامه، عباس رضائی استاندار اصفهان نیز گفت: حمایت از صنایع پيشرفته درماني و پزشکي براي مثال در بحث پلاسماي خون از جمله ضروريات استان اصفهان به شمار مي رود و در اين زمينه بانک ها مي بايستي مجموعه هاي مرتبط با اين مقوله ها را مورد حمايت خود قرار دهند.
وی اظهار داشت: ظرفیت بالا و توانمندی های شرکت هاي خصوصي در استان اصفهان و اشتغال زائي در وضعيت خوبي قرار دارند و در آينده اي نزديک جلساتي با مدير شعب استان اصفهان در راستاي اطلاع رساني طرح هاي قابل ارائه بانک قرض الحسنه مهر ايران به شرکت ها و سازمان ها برگزار خواهد شد.


برچسب ها : ,
دسته بندی : بانک و بیمه
ارسال دیدگاه