زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۶
» اجتماعی » مترو برای نمازگزاران عیدسعيد فطر رایگان است
تاریخ انتشار : 2019/06/03 - 12:07
 کد خبر: 56251
 272 بازدید

سرویس دهی از 5:30 صبح

مترو برای نمازگزاران عیدسعيد فطر رایگان است

به مناسبت عید فطر و تسهیل تردد نمازگزاران این عید سرويس دهي در خطوط يك، دو، سه، چهار، پنج ، شش وهفت متروی تهران و حومه رایگان است. مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو با اعلام اين خبر افزود: به منظوررفاه حال شركت كنندگان در نماز عید سعید فطر سرويس دهي از ساعت پنج و ۳۰ دقیقه صبح آغاز مي شود.

مترو برای نمازگزاران عیدسعيد فطر رایگان است

فرنوش نوبخت نايب ريس هيات مديره و مديرعامل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان و روزه داران و تبریک فرارسیدن عید سعید فطر گفت: شركت بهره برداري متروی تهران و حومه در روز عید سعید فطر به‌منظور رفاه حال شهروندان با آمادگی کامل پرسنل و استفاده حداکثری از امکانات خود، فاصله حركت قطارهای خط یك متروي تهران از ۷ دقیقه به ۴ دقیقه و فاصله حركت قطارها در خط دو از ۷ به ۶ دقیقه، خط سه از ۱۲ به ۷ و نيم دقیقه و در خط چهار از ۸ به ۶ دقیقه و خط هفت از ۱۵ دقيقه به ۱۲ دقيقه كاهش می یابد.
وي افزود: با توجه به برگزاري نمازعيدفطر درمصلي امام خميني (ره) شهروندان و نمازگزاران مي توانند از ايستگاه هاي شهيد بهشتي و مصلي امام خميني (ره) جهت حضور در مراسم نماز عيد استفاده كنند.
در این روز تعداد حرکت قطارها نسبت به برنامه روزهای تعطیل افزایش پیدا خواهد کرد تا نمازگزاران و مسافران محترم راحت تر از این وسیله حمل و نقل ریلی درون شهري ایمن، سریع و پاک استفاده کنند.
فرنوش نوبخت با بیان اینکه شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه آمادگی دارد تا در صورت نیاز جهت خدمات دهی مناسب تر به شهروندان و مسافران قطارهای فوق العاده را در تمام خطوط اعزام کند خاطر نشان کرد: به شهروندان گرامی توصیه می‌شود به منظور دسترسی بهتر و آسان تر به محل برگزاری نماز عید فطر در ایستگاه مصلی امام خمینی (ره) در خط یک متروی تهران پیاده شوند.


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , انتخاب سردبیر , تله تایپ , حمل و نقل , خبر داغ
ارسال دیدگاه