زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۵
» بانک و بیمه » پرداخت ۳۶۰هزار میلیارد ریال تسهیلات در بانک قرض‌الحسنه مهر ايران/ ۴.۵ميليون نفر تسهيلات گرفتند
تاریخ انتشار : 2019/05/28 - 14:56
 کد خبر: 55268
 92 بازدید

پرداخت ۳۶۰هزار میلیارد ریال تسهیلات در بانک قرض‌الحسنه مهر ايران/ ۴.۵ميليون نفر تسهيلات گرفتند

ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه در کنار بهره‌‎مندی از خدمات نوین بانکی توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ايران باعث شده تا از ابتداي شکل‌گيري اين بانك تا به امروز مجموع مبالغ تسهيلات پرداخت شده به رقم قابل توجه ۳۶۰هزار ميليارد ريال برسد.

پرداخت ۳۶۰هزار میلیارد ریال تسهیلات در بانک قرض‌الحسنه مهر ايران/ ۴.۵ميليون نفر تسهيلات گرفتند

 مجموع مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تا پایان فرودين ماه سال جاري به تعداد ۶ميليون و ۷۸۰هزار و ۹۸۱نفر رسيد. اين در حالي است که طي بيش از ۱۲سال فعاليت بانک، سال گذشته رکورد جذب مشتري در بانك قرض‌الحسنه مهر ايران شكست و بيش از يك ميليون و ۲۲۵هزار و ۲۹۷ نفر تنها طي سال ۱۳۹۷ به جمع مشتريان بانك پيوستند.

بر اساس این گزارش از ابتدای فعالیت بانک تا پایان فروردين ماه سال جاري، بالغ بر ۴ميليون و ۵۳۷هزار فقره تسهيلات بانکي پرداخت شده است که مجموع مبالغ پرداختي بيش از ۳۶۰هزار ميليارد ريال است.

 
اینترنت بانک، همراه بانک، پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت جهیزيه، تسهيلات قرض‌الحسنه تعمير و تکميل مسکن، تسهيلات قرض‌الحسنه وديعه مسكن، تسهيلات قرض‌الحسنه درمان، تسهيلات قرض‌الحسنه كسبه و صنوف، راه‌اندازي سامانه افتتاح حساب آنلاين، محاسبه اقساط تسهيلات، محاسبه معدل حساب، خريد شارژ، سامانه تسهيلات آنلاين، تلفن بانك، اس ام اس بانك و ارائه طرح هاي اعتباري پيوند مهر ايران، تسهيلات امتيازي مهر ايران، اندوخته بانوان مهر ايران، اندوخته خانواده مهر ايران، حمايتي فرد حقيقي و طرح ۲ در يك و طرح‌هاي مسئوليت اجتماعي رويش باور و همياران مهر از جمله مهم‌ترين خدمات بانك قرض‌الحسنه مهر ايران است كه همگام با جديدترين فناوري‌هاي نوين بانكي به مشتريان وفادار اين بانك عرضه مي‌شود.

برچسب ها : ,
دسته بندی : بانک و بیمه
ارسال دیدگاه