زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۵
» انرژی » تقدیر از زاگرس جنوبی به پاس صیانت از محیط زیست
تاریخ انتشار : 2019/05/13 - 14:30
 کد خبر: 52453
 112 بازدید

در نشست مشترک زاگرس جنوبی و اداره کل حفاظت محیط زیست فارس صورت گرفت

تقدیر از زاگرس جنوبی به پاس صیانت از محیط زیست

در نشست مشترک مدیران و روسای شرکت بهره‎برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی و مدیر کل سازمان حفاظت محیط زیست استان فارس ،از تلاشهای این شرکت در راستای صیانت از محیط زیست تقدیر به عمل آمد و بر همکاری بیشتر تاکید شد.

تقدیر از زاگرس جنوبی به پاس صیانت از محیط زیست

به گزارش تدبیر تازه نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران،در این نشست مشترک که با حضور مهندس حمید ایزدی مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی و مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست استان فارس برگزار شد ، مواردی همچون لزوم دستیابی به توسعه پایدار ، تعهد به مسئولیت های زیست محیطی ، افزایش تعامل و فراهم نمودن زیرساخت های نرم‎افزاری و سخت‎افزاری در راستای پیاده سازی الزامات زیست محیطی و شیوه های جدید همکاری در جهت حفاظت از محیط زیست، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش ، شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی ، طی دو سال گذشته لوح تقدیر و تندیس سیمین صنعت سبز را از سوی سازمان حفاظت محیط زیست کشور به ترتیب برای دو منطقه عملیاتی آغار و دالان و پارسیان دریافت کرده است.

شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده گاز در ساختار شرکت نفت مناطق مرکزی ایران به شمار می رود که مسئولیت بهره برداری از میادین گازی و نفتی واقع در سه استان فارس ، بوشهر و هرمزگان را عهده دار می باشد.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : انرژی
ارسال دیدگاه