زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۷
» اجتماعی » جزئیات دستگیری عاملان درگیری خیابانی شهرکرد
تاریخ انتشار : 2019/04/29 - 13:11
 کد خبر: 50018
 185 بازدید

جزئیات دستگیری عاملان درگیری خیابانی شهرکرد

جانشین فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری ضمن تشریح جزئیات درگیری شب گذشته خیابان کاشانی شهرکرد، گفت: در این رابطه ۴ نفر دستگیر شدند.

جزئیات دستگیری عاملان درگیری خیابانی شهرکرد

سرهنگ فضل‌الله برزویی اظهار کرد: شب گذشته این اتفاق در خیابان کاشانی شهرکرد در پی درگیری لفظی بین سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس و راننده زن خودروی پراید رخ داد.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از درگیری مختصر بین سرنشینان دو خودرو راننده جوان سواری پژو با یک تیغه چاقو خسارت جزئی به بدنه خودروی پراید وارد کرد و از محل متواری شد.

وی گفت: پس از این درگیری راننده سواری پراید به علت تنش عصبی به بیمارستان کاشانی شهرکرد منتقل و به صورت سرپایی مداوا و ترخیص شد.

سرهنگ برزویی ادامه داد: با دریافت گزارش درگیری از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ دستگیری راننده و سرنشینان خودروی پژو پارس در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با اقدامات پلیسی صورت گرفته راننده و سرنشینان خودروی پژو در کمتر از ۸ ساعت شناسایی و ساعت ۶ صبح امروز در مخفی‌گاه خود دستگیر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه در این خصوص ۴ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی ارجاع داده شدند، از رسانه‌ها و شهروندان خواست هر گونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق منابع رسمی پیگیری کنند.


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , حوادث , خبر داغ
ارسال دیدگاه