زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۴
» اجتماعی » ادامه بارش ها در مناطق غربی/ هوای بهاری برای لحظه تحویل سال
تاریخ انتشار : 2019/03/15 - 12:55
 کد خبر: 44504
 217 بازدید

ادامه بارش ها در مناطق غربی/ هوای بهاری برای لحظه تحویل سال

کارشناس سازمان هواشناسی، برای بیشتر مناطق غربی کشور ادامه بارش‌ها را پیش بینی کرد.

ادامه بارش ها در مناطق غربی/ هوای بهاری برای لحظه تحویل سال

محمد اصغری با بیان این که از بعد از ظهر امروز هوا از سمت غرب کشور صاف می‌شود ولی در نیمه شرقی کشور و استان‌های خراسان شرقی، خراسان رضوی و گلستان منتظر ظهور ابر و بارش هستیم گفت: در جنوب شرق، وزش باد پیش بینی می‌شود که سرعت آن در برخی مناطق تا ۶۰ کیلومتر در ساعت نیز خواهد رسید.

این کارشناس سازمان هواشناسی افزود: در روزهای آینده در بیشتر مناطق جنوب شرق شاهد وزش باد خواهیم بود و سرعت آن در روز دوشنبه در برخی مناطق تا ۸۰ کیلومتر بر ساعت نیز پیش بینی می‌شود؛ به گونه‌ای که در مسیرهایی همانند بم به ایرانشهر و زاهدان به بم با دید کم و کاهش کیفیت هوا مواجه خواهیم شد.

اصغری گفت: امروز اوج وضعیت ناپایداری در استان‌های کوهپایه ای زاگرس، مرکزی شامل استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، همدان، کرمانشاه، ایلام و کردستان را شاهد هستیم که بارش به شکل برف نیز خواهیم داشت.

وی افزود: بامداد فردا، سرمای هوا در نیمه غربی حس خواهد شد و فردا در آخرین هفته سال سردترین صبح خواهد بود و این وضعیت بامداد پس فردا برای نیمه شرقی کشور پیش بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در پایان هفته، بارش خواهیم داشت که برای روزهای یکشنبه و دوشنبه آینده بارش‌ها به شکل برف و باران خواهد بود و شدت بارندگی‌ها قابل توجه است و آب‌های جنوب کشور نیز مواج و متلاطم خواهد بود.

اصغری خاطرنشان کرد: در زمان تحویل سال برای بیشتر مناطق کشور، هوای آرام پیش بینی می‌شود و در هفته اول سال آینده در بسیاری از مناطق بارندگی پیش بینی می‌شود که در این باره در روزهای آینده گزارش خواهیم داد.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه