زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۷
» خبر داغ » معرفی قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی در ماهی که گذشت
تاریخ انتشار : 2019/02/05 - 15:41
 کد خبر: 39746
 265 بازدید

معرفی قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی در ماهی که گذشت

طبق سنت، نرم‌افزار بنچمارک انتوتو لیست قدرتمندترین دستگاه‌های اندرویدی و iOS را در پایان هر ماه میلادی ارائه می‌کند؛ در لیست این ماه فزار افتمامی ده دستگاهی که در لیست ارائه شده‌اند همگی ساخت شرکت‌های چینی هستند. در ادامه با هم به بررسی این لیست می‌پردازیم.

معرفی قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی در ماهی که گذشت
یکی از مزایایی که لیست پرقدرت‌ترین دستگاه‌های اندرویدی انتوتو دارد این است که در آن تنها دستگاه‌هایی که در بازار عرضه شده و در دسترس کاربران قرار دارند را مورد تست قرار می‌دهد و میانگین امتیاز ذکر شده برای آن ملاک رتبه‌بندی است.
همانطور که می‌دانید انتوتو یک پلتفرم بنچمارک جامع است و در آن همه بخش‌های دستگاه مانند CPU، GPU، حافظه ذخیره‌سازی و رابط کاربری مورد آزمون قرار می‌گیرد و همین موضوع می‌تواند به صورت بهتری از دیگر بنچمارک به کل مجموعه دستگاه امتیاز بدهد و تنها منحصر به یک بخش خاص از گوشی و یا دستگاه نخواهد بود.
اما در لیست این ماه طبق انتظاری که داشتیم گوشی گیمینگ ZTE nubia Red Magic Mars همچنان در رتبه اول قرار دارد و پس از آن پرچمدار خوش قیمت هواوی یعنی Mate 20 قرار می‌گیرد که ترکیبی یکسان مانند ماه گذشته میلادی است.
در این میان جایگاه سوم به گوشی بسیار زیبا و البته تازه وارد آنر وی 20 تعلق دارد که به تازگی به آن دست یافته است. رتبه چهارم هم متعلق به گوشی غول پیکر هواوی میت 20 ایکس است و پس از آن دوباره شاهد حضور اسمارت فون دیگری از برند آنر یعنی Magic 2 هستیم.
نکته لیست این ماه جابجایی رتبه بندی گوشی میت 20 پرو است که نشان می‌دهد این گوشی از جایگاه پنجم ماه گذشته تنزل داشته و دو گوشی آنر مجیک 2 و همچنین شیائومی بلک شارک هلو جایگاه‌های بالاتر از آن را تصاحب کرده اند.
جایگاه هشتم این لیست را هم باید به وان پلاس 6T اختصاص دهیم و پس از آن گوشی بسیار زیبا و پرقدرت شرکت ویوو یعنی NEX S قرار می‌گیرد و در انتهای این رتبه بندی اسمارت فون مخصوص گیمینگ شرکت اسوس یعنی ROG Phone قرار خواهد گرفت.
تمامی گوشی‌های موجود در لیست بالا از دو چیپست پردازنده Snapdragon 855 و Kirin 980 استفاده می‌کند و این ترکیب به صورت 5 مدل برای چیپست کوالکام و 5 مدل برای چیپست هواوی است.

برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : خبر داغ , فناوری
ارسال دیدگاه