زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۴
» اجتماعی » بهره‌برداری از ۲۷ پروژه با اعتبار بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان در منطقه ۲ تهران
تاریخ انتشار : 2024/04/20 - 12:39
 کد خبر: 168796
 16 بازدید

بهره‌برداری از ۲۷ پروژه با اعتبار بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان در منطقه ۲ تهران

شهردار منطقه ۲ تهران از بهره‌برداری ۲۷ پروژه با اعتبار بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان در سطح این منطقه خبر داد.

بهره‌برداری از ۲۷ پروژه با اعتبار بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان در منطقه ۲ تهران

به گزارش ایسنا، مهدی صالحی در آیین‌ بهره‌برداری از پروژه‌های شهری منطقه ۲ در قالب صد و هفدهمین پویش «امید و افتخار» گفت: در این پویش «امید و افتخار» فرصت مناسبی فراهم شده است تا گزارشی از اقدامات انجام شده در سطح منطقه ۲ به شهروندان ارائه کنیم. در طول یکسال گذشته افتتاح‌هایی در سطح منطقه انجام شد که گزارش آن به مردم داده نشد. در حقیقت ۱۰ پویش امید و افتخار با مشارکت منطقه ۲ برگزار شد و پروژه‌های مختلفی در حوزه خدمات شهری، عمرانی، اجتماعی و فرهنگی به بهره‌برداری رسید؛ اما برخی از آنها به درستی برای مردم تبیین و گزارش نشد.

وی ادامه داد: در حوزه ترافیک در توسعه حمل و نقل عمومی و اصلاح هندسی معابر اقدامات خوبی انجام شد به شکلی که غیر از نوسازی ایستگاه‌ها، نوسازی ناوگان اتوبوسرانی با ۳۵ دستگاه اتوبوس جدید انجام شد و این روند ادامه پیدا خواهد کرد. همچنین اصلاح هندسی میدان‌های شهید تیموری، صنعت و کوثر انجام شد که مورد رضایت شهروندان قرار گرفت و ۲۵ محل گره‌های ترافیکی‌شان حل و فصل شد.

شهردار منطقه ۲ تأکید کرد: اسکان کارگری در منطقه، احداث و نصب المان‌های زیباسازی و همچنین اصلاحاتی در حوزه زیباسازی در محور ستارخان از جمله اقداماتی بود که در حوزه خدمات شهری منطقه ۲ انجام شد. احداث سوله ورزشی پونک نیز از جمله مطالبات چندین ساله اهالی محل بود که انجام شد و در پنج لکه نوسازی مجموعه‌های ورزشی پیگیری شد.

صالحی با اشاره به اینکه در حوزه فنی – عمرانی ۸۹ هزار تن آسفالت در معابر و شبکه‌های بزرگراهی سطح منطقه ۲ ریخته شده، اضافه کرد: امسال نیز موضوع آسفالت ریزی با شدت بیشتری پیگیری خواهد شد. از سوی دیگر در سطح منطقه ۹ کیلومتر نهر و ۲۹ کیلومتر معبر به همراه پنج بوستان مناسب سازی شده است.

وی تأکید کرد: اعتبار ریالی ۲۷ پروژه‌ای که امروز به بهره‌برداری می‌رسد بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال است. همچنین پروژه انتقال پساب شهرک قدس به ۱۸ مخزن بتنی برای آبیاری فضای سبز منطقه ۲ آغاز شده که در فاز اول این پروژه به طول ۹ کیلومتر در شهریور ماه با تأمین چهار میلیون مترمکعب به بهره‌برداری می‌رسد و ظرف دو سال آینده با این روند می‌توانیم به ۹ میلیون مترمکعب تامین پساب در سطح منطقه ۲ دست پیدا کنیم.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه