زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۳
» اسلایدر اصلی » سکه در یک قدمی ۴۶ میلیون تومان
تاریخ انتشار : 2024/04/04 - 17:44
 کد خبر: 168368
 49 بازدید

سکه در یک قدمی ۴۶ میلیون تومان

نرخ هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز پنجشنبه ۱۶ فروردین همزمان با معاملات ابتدایی بازار، نسبت به عصر چهارشنبه ۱۰۰ هزار تومان ارتقا پیدا کرد.

سکه در یک قدمی ۴۶ میلیون تومان
سکه امامی همزمان با جهش قیمت طلا، به یک قدمی محدوده ۴۶ میلیون رسید و ربع سکه و نیم سکه به ترتیب در محدوده ۱۷ و ۲۷ میلیون معامله شدند. یورو خدماتی هم امروز از مرز ۴۷ هزار تومان عبور کرد.

قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله

قیمت دلار خدماتی امروز پنجشنبه ۱۶ فروردین طبق اعلام مرکز مبادله ارز و طلا ۴۳ هزار و ۴۶۰ تومان است.
قیمت دلار خدماتی به این ترتیب تفاوتی با دیروز ندارد، اما همزمان شاهد رشد تقریبا ۲۵۰ تومانی قیمت یورو خدماتی هستیم. قیمت یورو خدماتی که مبنای محاسبه ارز دولتی است، امروز ۴۷ هزار و ۵۰ تومان اعلام شده است.
یورو خدماتی مبنای محاسبه ارز دولتی است و متقاضیان واجد شرایط می‌توانند با نرخی زیر بازار آزاد سراغ خرید یورو خدماتی بروند.

قیمت طلا ۱۸ عیار و انواع سکه

قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز پنجشنبه ۱۶ فروردین با رشد ۱۰۰ هزار تومانی در مقایسه با عصر دیروز به سه میلیون و ۶۴۹ هزار تومان رسید.
سکه امامی با رشد قیمت یک میلیون و ۹۲۳ هزار تومانی، به یک قدمی کانال ۴۶ میلیون رسید. ربع سکه و نیم سکه هر کدام ۹۰۰ هزار تومان گران شدند و به ترتیب ۱۷ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان و ۲۷ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان قیمت خوردند. سکه گرمی نیز برای اولین بار پا به محدوده هشت میلیون گذاشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.


دسته بندی : اسلایدر اصلی , اقتصاد کلان , اقتصادی , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه