زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۸
» اجتماعی » تذکر عضو شورای شهر برای در دسترس نبودن سرویس‌های بهداشتی مناسب در سطح تهران
تاریخ انتشار : 2024/03/17 - 12:11
 کد خبر: 168109
 106 بازدید

تذکر عضو شورای شهر برای در دسترس نبودن سرویس‌های بهداشتی مناسب در سطح تهران

عضو شورای شهر تهران درباره در دسترس نبودن سرویس های بهداشتی مناسب در سطح شهر تهران به شهردار تهران تذکر داد.

تذکر عضو شورای شهر برای در دسترس نبودن سرویس‌های بهداشتی مناسب در سطح تهران

به گزارش ایسنا، مهدی اقراریان در دویست و بیست و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در قالب تذکری با اشاره به بند ۲۱ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها گفت: با توجه به در دسترس نبودن سرویس های بهداشتی مناسب در سطح شهر تهران، به شهردار تهران تذکر داده می شود نسبت به رفع مشکل اقدام و گزارش آن را ارائه کند.

وی افزود: یکی از مواردی که با رودربایستی تذکر داده می شود، ساخت سرویس های بهداشتی در سطح شهر است. بنده در تذکر خود ضمن اینکه درخواست دارم گزارشی درباره شهر دوستدار کودک از سوی شهرداری ارائه شود؛ تذکر می‌دهم که در این خصوص هم اقدامات لازم انجام شود چراکه شهروندان به ویژه سالمندان و مادرانی که فرزندان کوچک دارند نسبت به این موضوع گلایه دارند.

نوروز فرصتی است برای بازدید شهروندان از اماکن تاریخی و گردشگری شهرداری تهران

سید احمد علوی نیز در دویست و بیست و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری گفت: نباید در این ایام اقشار ضعیف را در این شهر ۱۰ میلیون نفری فراموش کرد. این موضوع نباید در مشغله های شب عید فراموش شود و از شهرداران مناطق و مدیران مجموعه درخواست می کنیم نسبت به موضوع دقت لازم را داشته باشند. در گذشته برنامه ای برای رسیدگی به اقشار ضعیف وجود داشت و امیدواریم امروز نیز چنین باشد.

وی با تأکید بر اینکه از تمام شهروندان دعوت می کنیم که در ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروز از برنامه های مدیریت شهری استفاده کنند، افزود: فرصت خوبی است که شهروندان هم در بوستان ها از برنامه‌ها بهره مند شوند و هم از اماکن تاریخی و گردشگری تحت مدیریت شهرداری تهران بازدید کنند.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه