زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۵
» اجتماعی » نصب دوربین‌ بر لباس نیروهای شهربان و حریم‌بان تهران/ کنترل ساخت‌ و سازها با دوربین‌
تاریخ انتشار : 2024/03/08 - 17:27
 کد خبر: 167624
 47 بازدید

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان تهران خبر داد

نصب دوربین‌ بر لباس نیروهای شهربان و حریم‌بان تهران/ کنترل ساخت‌ و سازها با دوربین‌

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران از آغاز استفاده از دوربین‌های البسه برای نیروهای شهربان و حریم‌بان به صورت پایلوت خبر داد.

نصب دوربین‌ بر لباس نیروهای شهربان و حریم‌بان تهران/ کنترل ساخت‌ و سازها با دوربین‌

مسعود رنجبریان در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح روند بهره‌گیری از دوربین البسه برای نیروهای شهربان و حریم بان تهران گفت: موضوع دوربین‌های پوششی مربوط به لباس نیروها را دنبال کردیم تا بتوانیم کنترل ساخت و سازها را بهتر داشته و از سوی دیگر صیانت از خود افراد را هم مورد نظر قرار دهیم.

وی افزود: با پیگیری‌هایی که انجام شد مجوزهای لازم برای اولین بار به شهرداری تهران داده شده است تا بتوانیم برای نیروها دوربین البسه داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت شهربانی و حریم‌بان شهرداری تهران، ادامه داد: جلسات متعددی برگزار شد تا مجوز دوربین البسه ها داده شود و در حال حاضر از ابتدای اسفند به صورت پایلوت و آزمایشی کار مربوط به دوربین البسه را آغاز کردیم؛ لذا دوربین‌ها گرفته شده است و دوربین‌های مربوط به خودروها هم تهیه شده است.

رنجبریان تأکید کرد: مشغول هماهنگی برای افراد و خودروهایی هستیم که از این دوربین‌ها استفاده می‌کنند و مقرر شده است تا ظرف مدت ۲ ماه بتوانیم کار آزمایشی در ۲ ناحیه از نواحی ۱۲۴ گانه شهرداری را اجرا کنیم که خروجی آن منجر خواهد شد در سطح گسترده برای کل ۴۵۰ اکیپ شرکت شهربان این طرح اجرایی شود.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه