زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۳
» بانک و بیمه » اولویت همه شرکت‌های صندوق ذخیره باید سودآوری و توجه به اقتصاد دانش بنیان باشد
تاریخ انتشار : 2024/03/06 - 13:29
 کد خبر: 167580
 21 بازدید

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان در بازدید از کارخانجات صنایع آموزشی:

اولویت همه شرکت‌های صندوق ذخیره باید سودآوری و توجه به اقتصاد دانش بنیان باشد

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان امکانات، توانمندی‌ها و خوشنامی برند شرکت صنایع آموزشی را یک فرصت بی بدیل برای بهسازی و توسعه این مجموعه بیان و تاکید کرد: باید از ظرفیت های عظیم بخش آموزش و پرورش کشور به منظور تقویت برند ملی صنایع آموزشی و احیای این برند استفاده نماییم.

اولویت همه شرکت‌های صندوق ذخیره باید سودآوری و توجه به اقتصاد دانش بنیان باشد

به گزارش تدبیر تازه نیوز به نقل از روابط عمومی صندوق ذخیره فرهنگیان، محسن احمدی ضمن بازدید از بخش های تولیدی شرکت صنایع آموزشی، در جمع مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران این شرکت، از صنایع آموزشی به عنوان یک برند ملی خوشنام و خوش سابقه یاد و تاکید نمود این مجموعه باید با تغییر رویکردها و تعیین استراتژی های صحیح و کارآمد به یکی از شرکت های سودآور صندوق ذخیره تبدیل شود.

شرکت‌های زیان‌ده در مجموعه صندوق را تحمل نمی‌کنیم

مدیرعامل صندوق تصریح کرد: در کنار همه افتخاراتی که صنایع آموزشی در کارنامه خود دارد، باید اولویت نخست آن سودآوری برای فرهنگیان عضو صندوق باشد .

ضرورت تبدیل شدن صنایع آموزشی به یک مجموعه دانش بنیان

شرکت صنایع آموزشی در میان مجموعه‌ای از سازمان‌ها و نهادهای علمی و پژوهشی، شرکت‌های دانش‌بنیان و برترین دانشگاهای کشور در تهران قرار دارد، لذا باید در اسرع وقت به دانش روز مجهز شده و به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان احیا شود و در این زمینه نیز می‌توانید از ظرفیت اتاق فکر مدیران آموزشگاه‌ها استفاده کند.

شرکت صنایع آموزشی باید بازار خاورمیانه را تسخیر نماید

دکتر احمدی با اشاره به اینکه صنایع آموزشی به عنوان یک برند خوشنام ملی می‌تواند احیا شود اعلام کرد: در این مسیر، حاکمیت نیز پشتوانه و حمایتگر ما خواهد بود.

او افزود: راه سودآور شدن شرکت صنایع آموزشی را توجه دانش‌روز و اقتصاد دیجیتال عنوان کرد .

لزوم تمرکز بر بازار آموزشی کشور

وی با تاکید بر تمرکز فعالیت شرکت صنایع آموزشی بر حوزه  بازار آموزشی کشور خطاب به مسئولان این شرکت، بهره مندی از همه فرصت های موجود در مراکز آموزشی از جمله مهدکودک‌ها را با هدف توسعه و احیای شرکت خواستار شد. از سوی دیگر توسعه محصولات مبتنی بر فناوری و دانش‌روز باید به طور جدی در دستور کار باشد.

بازار منطقه تشنه محصولات شرکت صنایع آموزشی 

بازار 200 میلیونی پاکستان یک فرصت کم نظیر برای محصولات شرکت صنایع آموزشی است و اگر بازار لوازم نوشت‌افزار ‌کمک آموزشی را هم به سایر بازارهای اضافه نماییم، علاوه بر جمعیت ۸۰میلیونی ایران، بازار کشورهایی مانند عراق، افغانستان و برخیکشورهای اوراسیا تشنه محصولات صنایع آموزشی است.

تشکیل مرکز نوآوری در صنایع آموزشی

مدیرعامل صندوق با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر توسعه فناوری‌های اشتغال‌زا در کشور، یادآور شد: یکی از حوزه‌های فناورانه، حوزه‌های دانش‌بنیان و خلاق است، بنابراین می‌توان با ایجاد مرکز نوآوریدر شرکت صنایع آموزشی از طریق هم‌افزایی کارآفرینان و دانشجویانو تیم‌سازی آنها در شرکت‌های نوآور، موفقیت‌های زیادی کسب کرد.

 


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : بانک و بیمه
ارسال دیدگاه