زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۸
» اجتماعی » مردم در انتخابات نشان دادند همچنان پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند
تاریخ انتشار : 2024/03/03 - 13:50
 کد خبر: 167293
 31 بازدید

رییس شورای شهر تهران:

مردم در انتخابات نشان دادند همچنان پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در کارزار انتخاباتی نخبگان سیاسی پیروز نشدند و نتوانستند همبستگی و همیاری خودشان را به خوبی نشان دهند. اما ملت بزرگ ایران با این حضور تکلیف خودشان را به خوبی انجام دادند و نشان دادند همچنان پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

مردم در انتخابات نشان دادند همچنان پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند

به گزارش ایسنا، مهدی چمران در دویست و نوزدهمین جلسه شورای ششم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدای مدافع امنیت، شهدای مدافع حرم و شهدای حمله تروریستی کرمان، با اشاره به نام گذاری ۱۴ اسفند به نام روز «ترویج فرهنگ قرض الحسنه» ضمن گرامیداشت ترویج سنت نیکوی قرض‌الحسنه گفت: در مکتب اسلام تأکید فراوانی بر این سنت نیکو شده تا به افراد نیازمند قرض داده شود و این اقدام حسنه از دیر زمان با فرهنگ ما ایرانیان عجین بوده و خوشبختانه همچنان هم این راه ادامه دارد.

وی افزود: بعید می‌دانم این سنت خوب، نمونه مشابهی در جایی دیگر از پهنه جهان و با این تعداد صندوق های قرض الحسنه مردمی وجود داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران، همچنین فرارسیدن روز احسان و نیکوکاری که همه ساله در ایام قبل از فرارسیدن عید نوروز برقرار می‌شود و زمینه همیاری و کمک به خانواده های نیازمند فراهم می شود را گرامیداشت و از ملت بزرگ ایران درخواست کرد تا همچون سنوات قبل با مشارکت در این سنت حسنه صحنه دیگری از مهربانی و رأفت اسلامی را رقم بزنند.

وی در ادامه ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات ۱۱ اسفند ماه، اظهار کرد: روز جمعه گذشته شاهد رقم خوردن یک حماسه بزرگ بودیم که مردم ایران با وجود شرایط جوی سخت در برخی نقاط کشور، به آرمان های جمهوری اسلامی لبیک گفتند و با حضورشان در پای صندوق های رأی برای انتخاب کاندیداهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری نشان دادند همچنان پای کار انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

چمران تأکید کرد: در کارزار انتخاباتی نخبگان سیاسی پیروز نشدند و نتوانستند همبستگی و همیاری خودشان را به خوبی نشان دهند. اما ملت بزرگ ایران با این حضور تکلیف خودشان را به خوبی انجام دادند و به رغم عملیات روانی، گسترده و سخت دشمنان مبنی بر تحریم انتخابات با تمام توان به میدان آمدند و نمونه ای دیگر از یک حماسه بزرگ را در تاریخ ما به ثبت رساندند و دشمنان این مرز و بوم را همچون قبل، مأیوس کردند.

وی با ابراز تأسف از ادامه نسل کشی مردم مظلوم فلسطین توسط رژیم غاصب صهیونیستی افزود: متأسفانه غزه همچنان در آتش قصاوت اسرائیلی های جنایتکار می سوزد و این رژیم از ارسال کمک های اولیه بشر دوستانه به این منطقه تا کنون جلوگیری کرده است؛ حتی سهم این مردم مظلوم از دریافت این کمک ها گلوله و بمب بوده که بر تن آنها نشست.

رئیس شورای شهر تهران افزود: متأسفانه تا کنون اعتراضات جهانی هم علیه این جانیان ضد بشریت به جایی نرسیده است؛ از این رو امیدواریم که دست خداوند همواره یاور ملت مظلوم و مبارز فلسطین باشد تا بتوانند حق خودشان را از حلقوم اسرائیل جبار باز بستانند.


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه