زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۸
» اسلایدر اصلی » رئیس ستاد انتخابات تهران: در تهران ۳۸۲۶ شعبه اخذ رای میزبان مردم هستند
تاریخ انتشار : 2024/02/27 - 11:29
 کد خبر: 167114
 43 بازدید

رئیس ستاد انتخابات تهران: در تهران ۳۸۲۶ شعبه اخذ رای میزبان مردم هستند

رئیس ستاد انتخابات تهران با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی فرمانداری تهران در زمینه برگزاری انتخابات روز ۱۱ اسفند عنوان کرد: در تهران ۳۸۲۶ شعبه اخذ رای میزبان مردم هستند و در مجموع در حوزه‌های انتخابیه تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس ۵ هزار شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده‌است.

رئیس ستاد انتخابات تهران: در تهران ۳۸۲۶ شعبه اخذ رای میزبان مردم هستند

به گزارش ایسنا، حامد شایان صبح سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ در نخستین اجتماع نامزدهای حوزه انتخابیه تهران که در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد، گفت: تقریباً ۲ سال است که برای برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند در تهران مشغول به کار هستیم و نزدیک به ۴۰ هزار نفر در حوزه اجرا با ما همکاری دارند.

وی اظهار کرد: سازوکاری که در این دوره برای اجرای بهتر و تحقق راهبردهای انتخاباتی ابلاغی رهبری مبنی بر رقابت، مشارکت، امنیت و سلامت انتخابات است سعی کردیم در این دوره به بهترین نحو ممکن انجام شود. ما تا آخرین لحظه ای که باید از رای مردم شریف صیانت کنیم، در فرمانداری در خدمت مردم خواهیم بود و همه هدف ما تحقق قانون انتخابات و آیین‌نامه‌های ابلاغی است.

معاون سیاسی فرماندار تهران با اشاره به امکان معرفی نماینده از سوی داوطلبان انتخابات مجلس جهت حضور در حوزه‌های اخذ رای عنوان کرد: نامزدهای انتخابات می‌توانند به ازای هر ۵۰ صندوق، یک نماینده را در حوزه‌های اخذ رای معرفی کنند. در تهران ۳۸۲۶ شعبه اخذ رای میزبان مردم هستند و در  مجموع در حوزه‌های انتخابیه تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس  ۵ هزار شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده‌است و انشاءالله بعد از پایان انتخابات همه نامزدهای انتخاباتی خواهند دید که انتخابات به بهترین شکل انجام شده است.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اسلایدر اصلی , تله تایپ , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه