زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۷
» اقتصاد کلان » بررسی مساله افزایش سرمایه در دستور کار هیات مدیره شیشه سازی مینا قرار گیرد
تاریخ انتشار : 2024/02/17 - 11:04
 کد خبر: 166796
 30 بازدید

مدیرعامل هلدینگ صنایع غذایی سینا:

بررسی مساله افزایش سرمایه در دستور کار هیات مدیره شیشه سازی مینا قرار گیرد

مدیرعامل هلدینگ صنایع غذایی سینا ضمن اشاره به لزوم بازبینی و بروزرسانی ساختارهای مالی شرکت‌های زیر مجموعه، بر ضرورت بررسی مسئله افزایش سرمایه در هیئت مدیره شرکت شیشه‌سازی مینا تاکید کرد.

بررسی مساله افزایش سرمایه در دستور کار هیات مدیره شیشه سازی مینا قرار گیرد

به گزارش ایسنا، مهدی صولی مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صنایع غذایی سینا صبح امروز از کارخانه تهران شرکت شیشه سازی مینا بازدید کرد. وی در جریان این بازدید ضمن گفتگو با مدیران، کارمندان و کارگران این کارخانه در جریان جزئیات وضعیت تولید و فروش شرکت قرار گرفت.

صولی در جریان این بازدید و در جمع پرسنل این شرکت ضمن تاکید بر لزوم تقویت هرچه بیشتر تولید در مجموعه کارخانجات زیر مجموعه شرکت مادر تخصصی گسترش صنایع غذایی سینا، به اهمیت صنعت شیشه سازی به عنوان حلقه مهم از زنجیره صنایع غذایی این هلدینگ اشاره کرد و گفت: گروه کارخانجات مینا به عنوان یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌های صنعت شیشه سازی از جمله شرکت‌های با اهمیت در پورتفوی هلدینگ صنایع غذایی سینا است و پروژه تکمیل خطوط تولید پرسرعت با فناوری روز آن در دستور کار سال آینده قرار دارد.
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی گسترش صنایع غذایی سینا ضمن اشاره به لزوم بازبینی و به روز رسانی ساختارهای مالی شرکت‌های زیر مجموعه، بر ضرورت بررسی مسئله افزایش سرمایه در هیئت مدیره شرکت شیشه سازی مینا تاکید کرد.
صولی در پایان ابراز امیدواری کرد با اجرای دقیق برنامه تدوین شده برای صادرات، سال 1403 سال رشد و جهش شرکت شیشه سازی مینا باشد.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اقتصاد کلان , اقتصادی , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه