زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۸
» اجتماعی » بهره‌برداری از معبر شهدای غزه و ایجاد ۱۰ هزار مترمربع پارکینگ موقت در بهشت زهرا(س)
تاریخ انتشار : 2024/02/13 - 10:24
 کد خبر: 166676
 52 بازدید

معاون فنی و عمران سازمان بهشت زهرا(س) خبر داد

بهره‌برداری از معبر شهدای غزه و ایجاد ۱۰ هزار مترمربع پارکینگ موقت در بهشت زهرا(س)

در سی و یکمین هفته از  پویش «دوشنبه‌های تعالی» معبر قطعه ۳۲۷ و ۳۲۸ واقع در ناحیه ۳ آرامستان بهشت زهرا(س) مزین به نام شهدای مظلوم غزه شد.

بهره‌برداری از معبر شهدای غزه و ایجاد ۱۰ هزار مترمربع پارکینگ موقت در بهشت زهرا(س)

به گزارش ایسنا، علی توکلی‌نژاد، معاونت فنی و عمران سازمان بهشت زهرا(س) در این مراسم گفت:‌ بخش عمده‌ای از ترافیک محدوده شهرداری ناحیه ۳ آرامستان بهشت زهرا(س) در محدوده قطعات ۳۲۷ و ۳۲۸ وجود دارد که امیدواریم با بهره‌برداری از معبر شهدای غزه بخشی از ترافیک موجود در سطح این محدوده کاهش یابد.

وی اظهار کرد: احداث معبر شهدای مقاومت و معبر میانی قطعه ۳۲۷ و ۳۲۸ همچنین ایجاد حدوده ۱۰ هزار مترمربع پارکینگ موقت با ظرفیت پارک ۴۰۰ دستگاه خودرو از دیگر اقداماتی هستند که جهت رفاه حال شهروندان و تسهیل در تردد خودرویی زائرین اهل قبور در محدوده شهرداری ناحیه ۳ آرامستان بهشت زهرا(س) اجرا می‌شوند.

توکلی‌نژاد گفت: پارک دوبله خودرها عمده‌ترین عامل ایجاد ترافیک در معابر آرامستان بهشت زهرا(س) محسوب می‌شود به همین دلیل خط‌کشی مورب معابر با هدف افزایش ظرفیت پارک خودروها در اولویت واحد ترافیک سازمان قرار گرفته است.

وی با اشاره به ثبت تردد ۱۸۰ هزار خودرو از طریق دوربین‌های مستقر در آرامستان بهشت زهرا(س) همزمان با سالروز ولادت امام علی(ع) و روز پدر گفت: با توجه به حجم بالای تردد خودروها، معابر آرامستان بهشت زهرا(س) ظرفیت پارک بیش از ۱۳ هزار خودرو را ندارند و از طرفی پارکینگ‌های سطح این آرامستان نیز دارای ظرفیت پارک ۳۵۰۰ خودرو هستند.

معاون فنی و عمران سازمان بهشت زهرا(س) گفت: در مدت زمان باقی مانده تا زیارت اهل‌قبور در پنجشنبه آخر سال ضرورت دارد تا طی جلساتی که با پلیس راهور برگزار می‌شود اقدامات و تمهیدات لازم برای تسهیل در تردد زائرین اهل قبور در آرامستان بهشت زهرا(س) اندیشیده شود.

سعیدی، شهرداری ناحیه ۳ سازمان بهشت زهرا(س) نیز گفت:‌ با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه معبر قطعه ۳۲۷ و ۳۲۸ آرامستان بهشت زهرا(س) به نام شهدای غزه نامگذاری شد.

وی با بیان اینکه با بهره برداری از معبر شهدای غزه دسترسی زائرین اهل قبور به قطعات دفن روز ۳۲۷ و ۳۲۸ و همچنین قطعات پیرامونی تسهیل می شود، افزود: معبر شهدای غزه به طول ۳۰۰ متر و با ۷۰۰ تن آسفالت ریزی و ۱۸۰۰ متر جدول کاری احداث شده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان بهشت زهرا (س)، در پایان این مراسم معاونین و مدیران سازمان بهشت زهرا(س) ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی با نثار گل یاد و خاطره شهدای مظلوم غزه را گرامی داشتند.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه