زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۷
» اسلایدر اصلی » سیاهکلی: مردم با حضور در انتخابات برای دشمن خط و نشان خواهند کشید
تاریخ انتشار : 2024/02/13 - 10:12
 کد خبر: 166651
 40 بازدید

سیاهکلی: مردم با حضور در انتخابات برای دشمن خط و نشان خواهند کشید

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: بنده فکر می‌کنم که حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاکی از این است که مردم در انتخابات یازدهم اسفند نیز با حضور باشکوه خود خط و نشانی برای دشمن خواهند کشید و دشمن را به عقب خواهند راند.

سیاهکلی: مردم با حضور در انتخابات برای دشمن خط و نشان خواهند کشید

لطف الله سیاهکلی در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت مشارکت مردم در انتخابات، بیان کرد: الحمدلله مردم در ۲۲ بهمن ماه که یادآور رشادت ها و جوانمردی های مردم غیور ایران در پیروزی انقلاب اسلامی بود، همانند گذشته به صحنه آمدند و شاهد خیل جمعیت مردمی بودیم و حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه نشان داد که مردم ایران دشمن شناس هستند. مردم ایران در ۲۲ بهمن پاسخی به دشمن دادند که تصورش را هم نمی کرد. از این جهت ما باید قدردان این مردم باشیم.

وی در ادامه اظهار کرد: ما مسئولان باید دست‌بوس این مردم باشیم و به مردم خدمت کنیم. هر مسئولی این معنا را درک نکند که صاحبان این کشور مردم هستند و اساسا حق با مردم است، راه را اشتباه رفته است. مسئولان باید خادم مردم باشند. مردم ما خودشان وظیفه خود را به درستی انجام می دهند. مردم در تمام ایام الله ها و در تمام انتخابات سنگ تمام گذاشته اند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: بنده فکر می کنم که حضور مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن حاکی از این است که مردم در انتخابات یازدهم اسفند ماه نیز خط و نشانی را برای دشمن خواهد کشید و دشمن را به عقب خواهند راند.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مردم کار خود را به خوبی انجام خواهند داد و مردم ایران در تاریخ بی‌بدیل هستند، تصریح کرد: وظیفه مسئولان چیست؟ مسئولان حقوق دریافت می کنند و امکانات بیت المال را در اختیار دارند. وظیفه مسئولان تنها خدمت کردن به مردم است. مسئولان باید منابع کشور را به درستی سامان داده و به مردم خدمت کنند و مردم باید بدانند که مسئولان خادمان آنان هستند.

وی گفت: این دولت و مجلس کارهای خوبی کردند اما همچنان در حوزه معیشتی نتوانستیم مشکلات مردم را مرتفع کنیم. هرچند که مردم تحمل کرده و می دانند که آینده روشن است و ما بر دشمنان خود فائق خواهیم آمد. ما باید مردم را دریابیم، مردم از ما خواسته زیادی ندارند، مردم دلباخته نظام و ایران هستند و این آن چیزی است که دشمن نمی‌فهمد.

سیاهکلی در پایان خاطرنشان کرد: زمانی که ارباب رجوع به دفتر مسئولی می رود، مسئول باید با احترام با آن فرد برخورد کند و اگر کاری از دستش بر نمی‌آید با خوش رویی و احترام فرد را بدرقه کند. این شیوه را ما از ائمه اطهار و مقام معظم رهبری آموختیم.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اسلایدر اصلی , تله تایپ , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه