زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۲۰
» اجتماعی » تشکیل ستادهای انتخاباتی به تفکیک مناطق ۱۸گانه تهران برای اولین بار
تاریخ انتشار : 2024/02/09 - 14:34
 کد خبر: 166562
 41 بازدید

فرماندار تهران خبر داد

تشکیل ستادهای انتخاباتی به تفکیک مناطق ۱۸گانه تهران برای اولین بار

فرماندار تهران در دیدار با شهرداران مناطق ۱۸گانه پایتخت بر لزوم پشتیبانی و همکاری شهرداری تهران در برگزاری باشکوه انتخابات تاکید کرد و از تشکیل ستادهای انتخاباتی به تفکیک مناطق برای اولین بار خبر داد.

تشکیل ستادهای انتخاباتی به تفکیک مناطق ۱۸گانه تهران برای اولین بار

به گزارش ایسنا، نشست هم‌اندیشی شهرداران مناطق شهر تهران روز گذشته -پنجشنبه – با حضور احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری،  معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری، معاون هماهنگی و امور مناطق، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مدیرکل برنامه ریزی و سرمایه انسانی، مدیرکل هماهنگی نظارت و کنترل امور مناطق، مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران و شهرداران مناطق شهر تهران به میزبانی شهرداری منطقه ۱۰ تهران برگزار شد.

قیومی فرماندار تهران در این نشست هم اندیشی با تاکید بر اهمیت برگزاری انتخاباتی باشکوه در اسفند ماه سال جاری، بر لزوم استفاده از ظرفیت همه دستگاهها، بویژه شهرداری تهران در راستای پشتیبانی از انتخابات تاکید کرد.

معاون استاندار ضمن ارائه گزارشی در خصوص آمادگی نیروها و منابع انسانی که در انتخابات پیش رو حضور دارند، از تشکیل ستادهای انتخاباتی به تفکیک مناطق ۱۸ گانه حوزه انتخابیه تهران برای اولین بار خبر داد.

براساس گزارش روابط عمومی استانداری تهران، قیومی در پایان یاداور شد: نیرو های انسانی به کار گرفته شده در این دوره از انتخابات بصورت تخصصی دوره های آموزشی لازم را طی کرده اند و مباحث مربوط به پشتیبانی از این نیروها که طی چند روز بصورت شبانه روزی در حال خدمت هستند، بصورت دقیق برنامه ریزی و هماهنگی های لازم صورت گرفته است.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه