زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۷
» اجتماعی » تقارن دهه فجر امسال باکنگره ملی۲۴هزار شهیدتهران/تبدیل تهدیدات به فرصت باتبیین دستاوردهای انقلاب
تاریخ انتشار : 2024/01/21 - 13:16
 کد خبر: 165733
 29 بازدید

استاندار تهران عنوان کرد

تقارن دهه فجر امسال باکنگره ملی۲۴هزار شهیدتهران/تبدیل تهدیدات به فرصت باتبیین دستاوردهای انقلاب

استاندار تهران با اشاره به اهمیت بیان تلاش های ۴۴ساله انقلاب اسلامی، بر تبیین و تبلیغ صادق دستاوردهای انقلاب اسلامی در راستای تبدیل تهدیدات دشمنان به فرصت تأکید کرد.

تقارن دهه فجر امسال باکنگره ملی۲۴هزار شهیدتهران/تبدیل تهدیدات به فرصت باتبیین دستاوردهای انقلاب

به گزارش ایسنا، علیرضا فخاری استاندار تهران، در چهارمین جلسه برنامه ریزی دهه مبارک فجر ضمن تسلیت شهادت مستشاران ایران در سوریه اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های دهه مبارک فجر امسال تقارن آن با کنگره ملی ۲۴هزار شهید گلگون کفن پایتخت است و این بر عهده ماست که برنامه های اثربخش را برنامه.ریزی و اجرایی کنیم.

وی افزود: ۳۲ کمیته در  حال برنامه ریزی و فعالیت هستند که اجرای برنامه های تبیینی و اثربخش در جامعه پیگیری می‌شود؛ قابلیت های اجرایی برنامه ها در حوزه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و غیره  باید اندازه گیری شود.

استاندار تهران با اشاره به اجرای طرح سپاس در استان تهران تأکید کرد: طرح سپاس برای دیدار با خانواده شهدایی که کمتر سرکشی شده و جزو جاماندگان لیست دیدارها هستند برنامه ریزی شود، حتما تمرکز دیدارها بر پیشگامان انقلاب برنامه ریزی شود.

فخاری با اشاره به اهمیت اجرای برنامه های تبیینی در راستای عکس شدن فتنه های دشمنان یادآور شد: معرفی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیار حائز اهمیت است و این کار باعث معکوس شدن کید دشمنان برای ناامیدی مردم می شود، همچنین باید تبیین دستاوردهای انقلاب براساس هویت شکل گیری انقلاب در حوزه های سیاسی، اجتماعی و اعتقادی شکل بگیرد و در قالب یک نمایشگاه بزرگ در روز ۲۲بهمن شکل گرفته و بیانگر واقعیت ها باشد. با این روش از درون تهدید، فرصت شکل می گیرد.

وی در ادامه عنوان کرد: تمرکز تبلیغات بر بیان دستاوردها و تبیین واقعیت انقلاب اسلامی باشد. واقعیتی که با بیان آن تهدیدات و دروغ های دشمنان خنثی می شود.

استاندار تهران با تأکید بر نحوه پوشش خبری که بتواند تصویرگر واقعیت های شکل گرفته در این ۴۴سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی باشد، افزود: ما در معرض تهدیدات جدید دشمنان هستیم تهدیداتی که به گفته سردار دلها حاج قاسم سلیمانی با یک تفکر صحیح به فرصت تبدیل می شود.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، فخاری در پایان خاطرنشان کرد: باید با پوشش خبری مطلوب و تهیه برنامه های ماندگار و به تصویر کشیدن مسائل تبیینی و نشان دادن شور و شعف انقلابی اوج اقتدار و خواست مردمی و حمایت از ایران اسلامی را به نمایش بگذاریم و با یک کار هنرمندانه تحول، شور و جلوه ایمان را در کلام بصری ترسیم کرد و این شور و حرارت نشان از اهمیت سقوط رژیم غاصب شاهنشاهی و طلوع جمهوری اسلامی باشد.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه