زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۸
» بانک و بیمه » بازدید رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی از بانک مسکن
تاریخ انتشار : 2024/01/15 - 12:44
 کد خبر: 165523
 42 بازدید

بازدید رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی از بانک مسکن

دکتر وحید قربانی رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی در جریان دیدار با مهندس وحید ایمانی سرپرست مدیریت امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن از اقدامات این بانک در حوزه اطلاع رسانی و روابط عمومی به خصوص طرح نهضت ملی مسکن قدردانی کرد.

بازدید رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی از بانک مسکن

به گزارش نقش اقتصاد دکتر قربانی با بیان اینکه در دوره مدیریت دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن، این بانک توانسته تصویری متفاوت و جدید از ظرفیت‌ها و خدمات خود در حوزه بانکی و مسکن ارائه دهد گفت:این تحرک در ابعاد مختلف رسانه ای و اطلاع رسانی و به ویژه در تعامل با مسئولان مرتبط و مشتریان بانک کاملا مشهود و قابل توجه است.

وی افزود: روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی و بانک مسکن نقش بسیار مهمی در بازتاب عملکرد و اقدامات تاثیرگذار دولت در حوزه مسکن و به ویژه در تراز ابر پروژه طرح نهضت ملی مسکن دارد.از همین رو در این حوزه باید با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین ارتباطی و رسانه‌ای جامعه را نسبت به اقدامات بزرگ صورت گرفته در این زمینه آگاه کنیم.

رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه کار‌ و خدمات ارزنده‌ای در مجموعه وزارت راه و بانک مسکن انجام می شود گفت: باید در هر پروژه جنبه‌های تبلیغاتی و اطلاع رسانی را در نظر گرفت تا مردم به درستی از آنها با خبر شوند چرا که وظیفه ما در حوزه اطلاع رسانی این است که با تبیین دستاوردها و خدمات و رفع شبهات، امید را در دل مردم زنده کنیم.به این منظور با مشارکت بانک مسکن از ظرفیت همه اجزای بدنه وزارتخانه برای اطلاع رسانی استفاده می کنیم.

وحید قربانی در ادامه از بخش های مختلف مدیریت امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بازدید کرد و در دیداری صمیمانه با کارکنان این مدیریت به گفتگو پرداخت.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : بانک و بیمه , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه