زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۸
» اجتماعی » اجرای یک طرح جدید برای حذف مافیای زباله در تهران
تاریخ انتشار : 2024/01/05 - 17:31
 کد خبر: 165069
 37 بازدید

اجرای یک طرح جدید برای حذف مافیای زباله در تهران

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: یکی از مزیت‌های مهم اجرای طرح "نوماند" توسط سازمان مدیریت پسماند، حذف مافیای زباله در پایتخت است.

اجرای یک طرح جدید برای حذف مافیای زباله در تهران

به گزارش ایسنا، سوده با اشاره به نوآوری در جمع‌آوری پسماند در سطح شهر با عنوان”نوماند” اظهارکرد: هوشمندسازی یکی از ضرورت‌هایی است که بسیاری از امور را تحت تاثیر خود قرار داده و مدیریت شهری نیز برای انجام برخی از وظایف خود در سطح شهر باید از این تکنولوژی بهره بگیرد؛ چراکه این موضوع سبب دسترسی بیشتر و آسان شهروندان به خدمات می‌شود.

وی ادامه داد: موضوع هوشمندسازی از ابتدای شورای ششم مورد توجه بود و اعضای شورا بر آن تاکید داشتند و مدیریت شهری نیز اقداماتی در این راستا انجام داده اما فاصله زیادی با آنچه که مدنظر شورای شهر است، دارد.

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اجرای پایلوت طرح نوماند ازسوی سازمان مدیریت پسماند در مناطق ۱۸، ۱۴ و ۸، خاطرنشان کرد: قرار است این طرح تا اواخر دی ماه در تمام مناطق ۲۲گانه شهر اجرا شود که شهروندان می‌توانند با استفاده از بستری که به این منظور معرفی شده، ساعت مراجعه ناوگان جمع‌آوری را تعیین و در راستای کمک به شهر و شهرداری برای برخورداری از شهر پاک کمک کنند.

نجفی با تاکید بر اینکه یکی از مزیت‌های مهم این طرح حذف مافیای زباله در سطح شهر است، یادآور شد: در صورت اجرای موفق این طرح، دیگر شاهد حضور کمتر زباله‌گردها بر سر مخازن پسماند خواهیم بود. از سوی دیگر این طرح می‌تواند به تفکیک زباله و بازگشت آن به چرخه بازیافت کمک شایانی کند که امیدواریم شهرداری بتواند این طرح را به خوبی به اجرا برساند.


برچسب ها : , , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه